Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортМетро на Троєщину будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Метро на Троєщину будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства

Будівництво такого масштабного інфраструктурного об'єкту не лише суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов'язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці.

Четверта гілка київського метрополітену, яка забезпечить підземним сполученням найбільший житловий масив столиці - Троєщину, будуватиметься за схемою державно-приватного партнерства. Розпорядження про включення зазначеного проекту до переліку об'єктів, які потребують залучення інвестицій, підписав голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.

«Це буде прецедент фінансування такого масштабного інфраструктурного проекту із залученням інвестора не лише для Києва, а й для України взагалі. Будувати четверту гілку метро ми будемо за схемою державно-приватного партнерства - найближчим часом відбудеться конкурс, і вже цього року ми зможемо приступити до реалізації проекту», - повідомив Попов.

За його словами, замовником підготовчих робіт з реалізації проекту стане комунальне підприємство «Київсистемоменеджмент». А до безпосереднього будівництва четвертої гілки підземки активно долучатимуться саме столичні підприємства - як виробники будматеріалів, так і підрядні організації.

«Будівництво такого масштабного інфраструктурного об'єкту не лише суттєво покращить транспортну ситуацію в нашому місті, але і обов'язково стане потужним поштовхом для розвитку економіки столиці. Вірогідно інвестор, який долучиться до реалізації проекту, буде іноземним, однак будувати намагатимемося максимально власними силами, віддаючи перевагу найякіснішим будматеріалам та послугам саме київських підприємств», - запевнив Попов.

Голова КМДА також зазначив, що проекти ділянок Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» з відгалуженням у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, а також будівництво I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина-Осокорки від вул. Милославська до станції метрополітену «Лівобережна» з електродепо «Троєщина» уже розроблено та затверджено сесією Київради. Зараз тривають проектні та підготовчі роботи.

Нагадаємо, раніше заступник голови КМДА Руслан Крамаренко повідомив, що в проекті бюджету міста Києва на 2012 р. передбачено, що місто отримає субвенцію на функцію столиці в 1 млрд грн, у тому числі на будівництво метрополітену до житлового масиву Троєщина.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (1)
SERGEY
11 Січня 2012 p. 12:46
Ню ню !