Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортМетро на Троещину: не будо й не треба?
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Метро на Троещину: не будо й не треба?

Замість метро: в КМДА запропонували альтернативу жителям Троєщини

У Києві на сьогодні розглядаються кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.

"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - зазначив Пліс.

За його словами, зокрема, альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.

"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як у метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзда переходити з трамвайних колій на шляху поїзда", - говорить перший заступник голови КМДА.

Він підкреслив, що ці проекти можуть коштувати 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн.

За словами Пліса, на сьогодні міська влада визначають п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим і лівим берегом. До кінця року планується визначитися з оптимальним варіантом, після чого влади приступлять до його реалізації.

Нагадаємо, раніше Київрада прийняла бюджет Києва на 2016 рік, в якому спочатку не вистачає коштів на будівництво гілки метро на Троєщину.

 
Коментарі (0)