У Києві на сьогодні розглядаються кілька альтернатив будівництва метро на Троєщину Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
"Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно", - зазначив Пліс.
За його словами, зокрема, альтернативою метро може стати розвиток міської електрички.
"Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як у метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця. Це один варіант. Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзда переходити з трамвайних колій на шляху поїзда", - говорить перший заступник голови КМДА.
Він підкреслив, що ці проекти можуть коштувати 3 млрд грн, тоді як нова гілка метрополітену обійдеться в 40 млрд грн.
За словами Пліса, на сьогодні міська влада визначають п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим і лівим берегом. До кінця року планується визначитися з оптимальним варіантом, після чого влади приступлять до його реалізації.
Нагадаємо, раніше Київрада прийняла бюджет Києва на 2016 рік, в якому спочатку не вистачає коштів на будівництво гілки метро на Троєщину.