Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортНові лінії метро розкреслять столицю
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Нові лінії метро розкреслять столицю

Нові лінії метро Куренівсько-Червоноармійської гілки будуть створені у житловому масиві Теремки-2 та поблизу Великої кільцевої.

Нові лінії метро Куренівсько-Червоноармійської гілки будуть створені у житловому масиві Теремки-2 та поблизу Великої кільцевої. Про це в коментарі повідомив народний депутат, заступник голови комітету будівництва, містобудування, ЖКГ та регіональної політики Ігор Лисов.

«За даними першосформованих планів, у жовтні буде введено в експлуатацію станцію «Іподром», а до кінця року відкриють і «Теремки». Потім ця лінія буде розвиватись і далі, аж до 2025 року є план її розвитку. Буде відкрито ще декілька станцій: у житловому масиві Теремки-2, на вулицю Якубовського, та ще одна аж до Великої кільцевої, де зараз створюється один із торгових центрів», - сказав Ігор Лисов.

Будівництво нових вже відкритих станцій метро Куренівсько-Червоноармійської гілки фінансувалося повністю за рахунок коштів держбюджету. Існує також варіант будівництва метро із залученням кредитних коштів.

Читайте також:Східний експрес по-київськи

«Ті кошти, які надаються у вигляді кредиту на створення метро, все одно треба повертати, вони ж не інвестиційні. Якщо б були інвестори, які б були готові вкласти у метро, а потім розвивати з цього бізнес, тоді гроші були б такими, які не повертають.  Але метрополітен не є привабливим для інвестицій, адже це об’єкт, який не підлягає приватизації, він не принесе інвесторам коштів», - зазначив Ігор Лисов.

Залучати інвесторів, за словами нардепа, можна лише для утримання інфраструктури метрополітену, це навіть дозволить певним чином знизити вартість проїзду. «Залучення інвесторів для утримання інфраструктури – це світова практика. Реклама, торгівля, зниження витрат на енергозабезпечення – це ті фактори, які мають працювати на зниження вартості проїзду і самоокупність метрополітену», - додав Ігор Лисов.

Нагадаємо, нещодавно Ігор Лисов зазначав, що наступного року варто очікувати активізації процесів будівництва, які пов’язані із метро на Троєщину.

Читайте також: Метро на Троєщину – чергове шоу влади

«Сьогодні ми бачимо, що транспортними питаннями та дорожніми розв'язками активно займається Кабмін і особисто Прем'єр-міністр. Тому я вважаю, його присутність на таких об’єктах будівництва, а особливо метрополітену, надає хорошої динаміки процесам. Наступний рік, на мою думку, взагалі стане роком штурму, адже після відкриття цих двох станцій усі гроші, адресовані на будівництво метрополітену, підуть на Троєщинську гілку», – зазначив Ігор Лисов.

Будівництво четвертої лінії столичного метрополітену коштуватиме близько 11,3 млрд грн.

За матеріалами УНН

 
Коментарі (0)