Рус Укр
ГоловнаКолонкиКолонки Метро на Троєщину – чергове шоу влади
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Метро на Троєщину – чергове шоу влади

За розрахунками «Укрметротунельпроекта» найдешевша гілка метрополітену по Бальзака обійдеться в 10,9 мільярда гривень, а варіант, який чомусь обрала влада – прокладанням маршруту по проспекту Маяковського обійдеться в 14,4 мільярда гривень.
Пам’ятаєте вислів класика про те, що спасіння потопаючих – це справа рук самих потопаючих? Так, якщо б мешканці Троєщини мали можливість самі побудувати метро, то ні пан Попов, ні пан Азаров взагалі не були б потрібні для цього, одного з найбільш населених столичних житлових масивів. Аж ні! Чиновники потрібні, бодай для того, щоб відпрацьовувати чималі кошти на власне утримання і виконати перед троєщинцями обіцянку побудувати на масиві гілку метрополітену.
 
Чомусь коли майже одночасно будували Троєщину і Харківський масив, тодішня влада вирішила збудувати метро лише на Харківський. Кажуть, що порахувавши, вирішили – так буде дешевше, а питання транспортного сполучення Троєщини вирішили відкласти на потім. Зовсім скоро цьому «потім» виповнилось більше 20 років, адже перші плани по будівництву метро на Троєщину з’явилися ще наприкінці 1980-х років.
 
Лише уявіть собі, що можна побудувати за 20 років при сучасних технологіях і більш-менш пристойному фінансуванні. Для порівняння багатоповерхові дачі і котеджі будувалися набагато швидше. А сьогоднішня влада знову намагається відкласти вирішення цього питання на невизначений термін.
 
Нещодавно на своїй сторінці у «Facebook» прем’єр-міністр Микола Азаров написав, що «було прийняте рішення, згідно з яким з Троєщини до станції електрички Кільцева буде збудовано швидкісний трамвай. Про це ми домовилися з Київською адміністрацією (Олександром Поповим) і з керівництвом Південно-Західної залізниці. Їм відведено на виконання цієї роботи 8 місяців».
Це повідомлення викликає в крайньому випадку лише здивування. Ті, хто живе на Троєщині, прекрасно зрозуміють чому, адже чудово знають гілку трамвая яка проходить по вулиці Бальзака. Це частина лінії так званого Лівобережного швидкісного трамваю, яка повинна була зв’язати житлові масиви Троєщина та Позняки з лініями столичного метрополітену.
 
Будівництво почалось на початку 90-х, але побудували лише окремі ділянки. Так 26 травня 2000 року був відкритий маршрут №2 по вул. О.Бальзака. Проте незрозуміло навіщо взагалі пустили трамвай, який їде в нікуди?
 
Адже супутньої інфраструктури транспортних розв’язок так ніхто й не побудував, не кажучи вже про метро. Отож трамвай, відносно швидко перетинав увесь масив і зупинявся у дуже незручному місці, де немає жодної можливості швидко і зручно зробити пересадку. Цілком логічно, що з 2009 року цей маршрут взагалі перестав курсувати.
 
Тому троєщинці все ж таки сподівалися, що гілка недіючого трамваю буде переобладнана для вагонів метро, тим більше, що про це заявляли і представники нової київської влади.
 
Навіть фінансовий розрахунок вартості будівельних робіт красномовно підтверджує правильність цих намірів. Адже за розрахунками «Укрметротунельпроекта» найдешевша гілка метрополітену по Бальзака обійдеться в 10,9 мільярда гривень (станом на 2011 рік), а варіант, на який чомусь раптово обрала влада – прокладанням маршруту по проспекту Маяковського обійдеться в 14,4 мільярда гривень.
 
І найголовніше: строки прокладання першого маршруту 9 років, а другого 17 років. То, що обираємо? Як дорожче та найдовше?
 
На цьому фоні заяви представників влади про добудову трамвайної колії до станції кільцевої міської електрички виглядають абсурдно. Адже це жодним чином не вирішить транспортну проблему Троєщини.
 
Мій знайомий, який живе на Троєщині а працює біля центрального залізничного вокзалу, на власному досвіді відчув всі широко розрекламовані владою переваги міської електрички. Дорога на роботу в нього зайняла на пів години більше, ніж коли він їде метро.
 
Тому через вісім місяців ми, жителі Троєщини, станемо свідками чергового шоу на якому відкриватимуть подовжену гілку трамваю в нікуди. Це вже проходили з відкриттям швидкісного трамваю на Борщагівці та кільцевої електрички, де й досі виправляють недоліки.
На сьогодні існує вже декілька концепцій будівництва метро на Троєщину. І чим більше їх стає на папері, тим менша ймовірність, що щось буде зроблено насправді.
 
Коли троєщинцям нарешті назвуть конкретну дату закінчення будівництва метро?
 
Адже з кожним роком кількість мешканців масиву зростає. Щоранку і щовечора люди стоять у величезних тиснявах намагаючись потрапити на роботу і додому. А чиновники продовжують лише обіцяти і обіцяти…
 
 
Коментарі (0)