Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортОновлення парку громадського транспорту зменшить час очікування пасажирів на зупинках
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Оновлення парку громадського транспорту зменшить час очікування пасажирів на зупинках

Випуск на маршрути громадського транспорту 105 нових одиниць рухомого складу (запланованого на березень цього року) призведе до скорочення кількості автобусів малої місткості

Оновлення та збільшення кількості рухомого складу комунального транспорту не лише поліпшить якість обслуговування та комфорт, а й зменшить час очікування пасажирів на зупинках. І, що найголовніше, муніципальні перевезення – безпечні. Це зумовлено не тільки відповідним технічним станом транспорту, а й вчасними регулярними медоглядами водіїв, адже від їхнього здоров’я залежить безпека пасажирів, інформує прес-служба КМДА.

У Головному управлінні транспорту впевнені – кияни віддадуть перевагу саме комунальному громадському транспорту. Так, за розрахунками спеціалістів КП «Київпастранс», випуск на маршрути громадського транспорту 105 нових одиниць рухомого складу (запланованого на березень цього року) призведе до скорочення кількості автобусів малої місткості, які працюють у режимі маршрутного таксі, майже на 10%. Це відбудеться внаслідок переорієнтації пасажирів на користь транспорту звичайного режиму руху. Адже, за даними call-центру (15-51), за період з 1 січня до 24 лютого цього року до служби надійшло понад 600 скарг від громадян, левова частка яких стосується саме інтервалу руху маршрутних таксі. Також громадяни скаржаться на культуру обслуговування пасажирів, технічний стан маршруток, порушення водіями правил дорожнього руху і навіть на відмову перевозити безкоштовно пільговиків.

Підкреслимо, що рухомий склад, яким поповнюються автобусні і тролейбусні парки, відповідає європейським вимогам до громадського транспорту. Зокрема, салони пристосовані для зручного користування пасажирами з обмеженими фізичними можливостями, мають поліпшену систему вентиляції. Крім того, автобуси обладнані двигунами Euro-3, що дозволяє мінімізувати викиди шкідливих речовин у навколишнє середовище.

Нагадаємо, комунальне підприємство «Київпастранс» уже отримало 74 нові автобуси та 31 тролейбус, придбані за кредитні кошти ЄБРР. Підприємство готове реалізувати І чергу Плану насичення новим рухомим складом основних маршрутів громадського транспорту звичайного режиму руху.


Ольга Туча
 

 
Коментарі (0)