Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПопов хоче примусити таксистів працювати на бюджет Києва
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Попов хоче примусити таксистів працювати на бюджет Києва

За приблизними підрахунками, щороку міський бюджет недоотримує близько 100 млн грн, наголосив голова КМДА.

Приватні перевезення Києва повинні відповідати найвищому рівню якості обслуговування пасажирів. Для цього потрібні єдині правила роботи підприємців, стандарт технічного стану та зовнішнього вигляду автівок, тарифної політики, екологічної безпеки та контролю за дотриманням цих правил. Але передусім цей ринок потрібно легалізувати, адже сьогодні 95% таксі працюють за тіньовими схемами або й узагалі не законно.

На необхідності термінового подолання цієї тенденції наголосив під час засідання круглого столу за участю представників ринку приватних перевезень голова Київської міської держадміністрації Олександр Попов, інформує прес-служба КМДА.

«Нам потрібно відпрацювати власний стандарт приватних перевезень для Києва. Адже є суттєва різниця між роботою таксі у, наприклад, обласному центрі та у столиці. Таксі повинне бути передусім безпечним та зручним, ми маємо встановити правила для водіїв щодо їхньої кваліфікації та стану здоров’я. Сьогодні на цьому ринку панують безлад та тіньові схеми. За приблизними підрахунками, щороку міський бюджет недоотримує близько 100 млн грн», – наголосив голова КМДА.

Нині упорядкування галузі приватних перевезень заблоковано через відсутність відповідної законодавчої бази. Потрібний закон уже розробляє Міністерство інфраструктури. Однак самі приватні перевізники наполягають на встановленні спеціальних норм та правил регулювання своєї роботи у Києві. Також Асоціація приватних перевізників пропонує створити у столиці муніципальний орган контролю за дотриманням цих правил. Такі ініціативи представників ринку знайшли підтримку столичної влади. За словами О.Попова, функції контролю могла б виконувати муніципальна міліція.

«Створення у Києві сучасного і прозорого ринку таксомоторних послуг, який би відповідав європейським нормам, щороку наповнюватиме бюджет майже на 100 млн грн. Зокрема, за рахунок єдиного податку, що складе близько 36 млн грн щорічно, а також ще 60 млн грн соціальних внесків до Пенсійного фонду та збору за користування мережею стоянок таксі. Тому, безумовно, ми зробимо зі свого боку все, аби прискорити впорядкування галузі: проведемо переговори з Міністерством, розробимо власні нормативні акти, наполягатимемо на залученні до обговорення законодавства представників ринку та громадськості», – наголосив голова КМДА.

За попередніми підрахунками, Києву необхідна системна робота близько 15 тис. автомобілів-таксі. Вони мають бути юридично легалізовані, стандартизовані у відповідності до певних параметрів комфортності та безпеки, а також виконувати перевезення відповідно до установлених норм та відомих споживачу міських тарифних схем вартості проїзду.

О.Попов підкреслив, що до реалізації проекту будуть залучені представники столичних організацій перевізників на таксі. Разом з фахівцями КМДА вони увійдуть до складу Робочої групи Міністерства інфраструктури України з розробки проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливості здійснення діяльності з перевезення пасажирів на таксі та автомобілями на замовлення у зв’язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу».

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)