Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА.
«Сьогодні «Ленінська кузня» є нашим головним партнером у виробництві частин Подільсько-Воскресенського мосту. На нас чекає спільна робота, яка завершиться введенням в експлуатацію Подільсько-Воскресенського мосту. Я нагадаю, що це означає й початок будівництва метро на Троєщину. Частина металоконструкцій уже практично готова. Ще 10-15 тисяч тонн київський завод має виготовити для нас наступного року», – поділився планами Олександр Попов. Він нагадав, що співпраця із «Ленінською кузнею» відбувається в рамках програми підтримки київського виробника.
Нагадаємо, протягом останніх 10-років завод виконував значний об'єм робіт та приймав участь у будівництві та реконструкції важливих виробничо-технічних, суспільно-політичних, культурних та транспортних об'єктів міста Києва.
Виготовлення металевих конструкцій прогонових будов Подільсько-Воскресенського мосту та естакади на Рибальському острові відбувається на виробничих потужностях ПАТ «Завод «Ленінська кузня». Підприємством виготовлений єдиний в Європі унікальний плавучий кран ЛК-600 вантажно-підйомністю 640 тонн.