Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПішоходам столиці убезпечили пересування
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Пішоходам столиці убезпечили пересування

У столиці ввели в експлуатацію нову платформу для зупинки електропоїздів. Окрім того, для зручності пасажирів, поблизу відкрили пішохідних тунель.

У Києві на станції «Видубичі» Південно-Західної залізниці відкрили пішохідний тунель та платформу для пасажирів Миронівського напрямку, на якій відтепер будуть зупинятися приміські електропоїзди сполученням Київ-Миронівка-Київ. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту.

Так, новозбудований підземний тунель з’єднав платформу з будівлею автовокзалу. Підземний тунель сприятиме значному полегшенню та гарантуванню безпечного проходження пасажирів, які раніше часто нехтували правилами безпеки та перебігали колії у невстановлених для цього місцях.

Начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин зазначив, що опроцес будівництва був складним через безпосередню близькість діючих залізничних колій та високий рівень ґрунтових вод, що породжували селеві зсуви. Зокрема,  аби уникнути проблем у майбутньому, тунель обладнали насосною станцією для відкачування води.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, робота міської кільцевої електрички буде поліпшуватися відповідно до плану, який міська влада склала з урахуванням потреб киян. Так, планується побудувати або реконструювати об’їзні залізничні колії, що  дозволить ще більше скоротити інтервал руху міської електрички, перетворивши її фактично в кільцеву гілку наземного метро.

 
Коментарі (0)