Робота міської кільцевої електрички буде поліпшуватися відповідно до плану, який міська влада склала з урахуванням потреб киян. Так, планується побудувати або реконструювати об’їзні залізничні колії, що дозволить ще більше скоротити інтервал руху міської електрички, перетворивши її фактично в кільцеву гілку наземного метро. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-с-лужбі КМДА.
Також, за словами заступника голови КМДА Михайла Костюка, одним із першочергових завдань столичної влади є заміна рухомого складу міської електрички, який був би адаптований до міських умов. Наразі він є застарілим і кияни часто нарікають на вигляд вагонів. Крім того, передбачається відкриття нових станцій, запуск додаткових поїздів та благоустрій зупинок.
У відомстві зазначають, що друга черга реалізації проекту «Міська електричка» передбачає організацію додаткових зупинок на платформах «Протасів Яр» та «Київська Русанівка». Зараз завершується розробка і узгодження проектно-кошторисної документації.
У подальших планах розвитку міської електрички – облаштування платформ у безпосередній близькості до станцій метро «Нивки» та «Либідська».
«Після капремонту на маршрут вийдуть два нові потяги. Таким чином ми скоротимо інтервал руху між поїздами до 12 хвилин» - розповідає Михайло Костюк.
Як повідомляла «Україна Комунальна», Київська міська адміністрація заплатила 5 млн грн у липні 2013 року Південно–Західній залізниці за обслуговування та ремонт електропоїздів, що курсують по Київському залізничному кільцю. Загалом з початку руху «міської електрички» Південно-Західної залізницею надано послуг на суму 95,6 млн грн, оплачено – 35,8 млн грн, заборгованість складає – 59,8 млн грн.