Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортМіська електричка може стати наземним метро
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Міська електричка може стати наземним метро

Київську міську електричку хочуть перетворити на наземне метро. У планах столичної влади заміна та поповнення рухомого складу.

Робота міської кільцевої електрички буде поліпшуватися відповідно до плану, який міська влада склала з урахуванням потреб киян. Так, планується побудувати або реконструювати об’їзні залізничні колії, що  дозволить ще більше скоротити інтервал руху міської електрички, перетворивши її фактично в кільцеву гілку наземного метро. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-с-лужбі КМДА.

Також, за словами заступника голови КМДА Михайла Костюка, одним із першочергових завдань столичної влади є заміна рухомого складу міської електрички, який був би адаптований до міських умов. Наразі він є застарілим і кияни часто нарікають на вигляд вагонів. Крім того, передбачається відкриття нових станцій, запуск додаткових поїздів та благоустрій зупинок.

У відомстві зазначають, що друга черга реалізації проекту «Міська електричка» передбачає організацію додаткових зупинок на платформах «Протасів Яр» та «Київська Русанівка». Зараз завершується розробка і узгодження проектно-кошторисної документації.

У подальших планах розвитку міської електрички – облаштування платформ у безпосередній близькості до станцій метро «Нивки» та «Либідська».

«Після капремонту на маршрут вийдуть два нові потяги. Таким чином ми скоротимо інтервал руху між поїздами до 12 хвилин» - розповідає Михайло Костюк.

Як повідомляла «Україна Комунальна», Київська міська адміністрація заплатила 5 млн грн у липні 2013 року Південно–Західній залізниці за обслуговування та ремонт електропоїздів, що курсують по Київському залізничному кільцю. Загалом з початку руху «міської електрички» Південно-Західної залізницею  надано послуг на суму 95,6 млн грн, оплачено – 35,8 млн грн, заборгованість складає  – 59,8 млн грн.

 

 
Коментарі (0)