Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортРейковому транспорту столиці придивляються оновлення
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Рейковому транспорту столиці придивляються оновлення

Столична влада має на меті модернізувати колійне господарство міста, вивчаючи європейський досвід та новітні пропозиції. Найбільше оновлення потребують трамваї та метро.

Київ вивчає новинки європейських компаній у конструкції рейкових колії, які дозволяють зменшити шум та вібрацію під час руху громадського транспорту, зокрема, метро та трамваїв. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

«Мешканці мегаполісів страждають від надмірного шуму й вібрацій, і одним із джерел цього фактору в столиці є рейковий транспорт – метрополітен та трамвай. Колійне господарство в столиці є технічно застарілим та потребує модернізації й оновлення. Насамперед, це стосується трамвайних колій. Сьогодні в Європі в конструкціях рейкових колій використовують віброізоляційні мати, що створюють бар’єр для передачі вібрації від будови колії через ґрунт до будівель поблизу траси. Ми плануємо вивчити європейський досвід та новітні пропозиції на цьому ринку і за можливості налагодити виробництво таких колій у Києві», – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк.

Посадовець також додав, що модернізація колійного господарства дозволить не лише зменшити рівень шуму, а й виконати інші завдання, які сьогодні стоять перед столичними транспортниками, – збільшення швидкості руху трамваїв та підвищення безпеки.

 
Коментарі (0)