Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГСерпневі платіжки кияни отримають вже з урахуванням субсидій за два місяці
Новини ЖКГ
20 Жовтня 2017 p.
19 Жовтня 2017 p.
17 Жовтня 2017 p.
13 Жовтня 2017 p.
12 Жовтня 2017 p.
09 Жовтня 2017 p.
06 Жовтня 2017 p.
03 Жовтня 2017 p.
02 Жовтня 2017 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Серпневі платіжки кияни отримають вже з урахуванням субсидій за два місяці

Затримка у призначенні житлових субсидій відбулась через прийняття постанови Кабінету Міністрів № 300 та значною заборгованістю киян за житлово-комунальні послуги.
Затримка у призначенні житлових субсидій відбулась через прийняття постанови Кабінету Міністрів № 300 та значною заборгованістю киян за житлово-комунальні послуги.
 
Після перепризначення субсидії автоматично з᾽явиться переплата, яку громадяни зможуть використати під час подальших платежів, повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації.
 
"На початок липня у нас уже оброблено 65% особових рахунків для перепризначення субсидій. Якщо киянин не бачить у платіжці суму субсидії, то він насамперед має звернутись до органів соціального захисту та довідатись, на якій стадії перебуває його справа", – повідомив заступник директора Департаменту соціальної політики КМДА, начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Максим Бученко.
 
Він також зауважив, що після хакерської кібератаки наразі всі системи працюють у звичному режимі. Тому фахівці розраховують обробити до кінця місяця 90-95% усіх справ щодо перепризначення субсидій і вже у серпні надійдуть платіжки з врахуванням субсидій за липень і травень.
 
Тим, хто не побачив у платіжках призначених субсидій, заступник директора розрахункового департаменту ПАТ "АК "Київводоканалу" Юрій Терещенко порекомендував сплатити відповідно отриманих рахунків, оскільки призначену державою допомогу вони отримають у серпні одразу за два місяці. Інакше боржники автоматично втратять пролонгацію субсидій, оскільки інформація про тих, хто заборгував більше, ніж за два місяці надійде до органів соціального захисту відповідно до постанови Кабміну № 300.
 

 

 
Коментарі (4)
Коля
16 Липня 2017 p. 00:53
У тому році та позаторік було значне зменшення субсидій у неопалювальний період, а у цьому році взагалі повна відміна субсидій. Суми в рахунках грандіозні, але люди самі їх зменшують десь наполовину, тому черги сплатити комуналку на пошті чи в Ощадбанку дуже великі. Доречі, десь тут я читав , що "Укрпошта" вже не бере додаткової плати (комісії) за приймання платежу. Так це неправда. Бере, і навіть більшу, ніж Ощадбанк.
Коля
16 Липня 2017 p. 01:13
"Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки , у травні 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Тепер "Київводоканал" вимагає, щоб споживач у свій власний робочий час та за власний рахунок привозив до них оплачені квитанції та довідки про субсидії (та їх ксерокопії) за попередні роки, і тоді заяву про штучний борг буде розглянуто .
Коля
16 Липня 2017 p. 01:28
Крім того, "Київводоканал" грабує киян ще й наступним способом. Від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері. А зранку двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. ----------------------------------------------------------------------А потім "Київводоканал" за цю вилиту на вулицю воду присилає платіжки з грандіозними нарахованими сумами споживачам, які ще не встановили (за власний рахунок та на свій власний ризик) у своїх квартирах індивідуальні лічильники води.
Коля
18 Липня 2017 p. 03:00
Тобто, споживач, який завжди сумлінно сплачував за холодну воду, повинен тепер приїздити до відділення "Київвдоканалу", відстоювати там черги, та документально доводити , що боргів у нього немає. Тобто, на рівному місці, ні сіло не впало, добросовісний споживач повинен витрачати власний час , гроші і нерви, і ніякої компенсації за це йому не передбачено.
Loading...

загрузка...
16