Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСкладнощі будівництва метро на Троєщину
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Складнощі будівництва метро на Троєщину

Окрім фінансових факторів , ще однією проблемою запуску метро на Троєщину є складність з'єднання його з уже розвиненою інфраструктурою столиці.

 

Нову гілку київського метро на Троєщину вкрай складно побудувати. Адже якщо б мова про такий перехід йшла 35 або 40 років тому, проблем би не виникло, а зараз це місце – складна  транспортна структура, врізатися в яку буде важко. Про це пише журнал «Вести. Репортер».

За словами київського архітектора Георгія Духовичного, головною проблемою запуску метро на Троєщину є з'єднання його з існуючою системою метрополітену

«Побудувати локальне метро на Троєщині - не проблема. А от з'єднати його з існуючою системою зовсім непросто. Питання, де саме на Подолі це метро буде входити під землю, обговорюється останні десять років», - сказав пан Духовичний.

Крім того, за його словами, мостовий перехід на Лівому березі впирається у вулицю Сулеймана Стальського. Він зазначив, що таке рішення вимагає колосальних коштів, які столиця не має в своєму розпорядженні.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, цього року якихось серйозних зрушень у питанні будівництва метро на Троєщину не очікується , хоча ще нещодавно голова КМДА запевняв, що не відмовляється від планів будівництва цієї гілки метро в поточному році.

 
 
Коментарі (0)