Нову гілку київського метро на Троєщину вкрай складно побудувати. Адже якщо б мова про такий перехід йшла 35 або 40 років тому, проблем би не виникло, а зараз це місце – складна транспортна структура, врізатися в яку буде важко. Про це пише журнал «Вести. Репортер».
За словами київського архітектора Георгія Духовичного, головною проблемою запуску метро на Троєщину є з'єднання його з існуючою системою метрополітену
«Побудувати локальне метро на Троєщині - не проблема. А от з'єднати його з існуючою системою зовсім непросто. Питання, де саме на Подолі це метро буде входити під землю, обговорюється останні десять років», - сказав пан Духовичний.
Крім того, за його словами, мостовий перехід на Лівому березі впирається у вулицю Сулеймана Стальського. Він зазначив, що таке рішення вимагає колосальних коштів, які столиця не має в своєму розпорядженні.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, цього року якихось серйозних зрушень у питанні будівництва метро на Троєщину не очікується , хоча ще нещодавно голова КМДА запевняв, що не відмовляється від планів будівництва цієї гілки метро в поточному році.