Рус Укр
ГоловнаКоментаріТарифи ЖКГС.Коваленко: "Yasno планує розпочати відключення світла боржникам з 29 січня"
Новини ЖКГ
25 Липня 2024 p.
24 Липня 2024 p.
23 Липня 2024 p.
22 Липня 2024 p.
19 Липня 2024 p.
18 Липня 2024 p.
17 Липня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

С.Коваленко: "Yasno планує розпочати відключення світла боржникам з 29 січня"

Постачальник електроенергії Yasno планує розпочати відключення світла боржникам з 29 січня. Перед цим людям будуть надходити сповіщення та попередження про борги за електроенергію.
Постачальник електроенергії Yasno планує розпочати відключення світла боржникам з 29 січня. Перед цим людям будуть надходити сповіщення та попередження про борги за електроенергію. 
 
Про це розповів в ефірі телемарафону генеральний директор компанії Сергій Коваленко, пише "Україна Комунальна".
 
"Перші відключення почнуться десь 29 січня. Є два типи попередження. Перше - ми називаємо це сповіщення, коли компанія усіма методами, починаючи від СМС, від розсилок у Viber і чатах, закінчуючи дзвінками до людей, сповіщає про те, що є борг, будь ласка, сплатіть", - заявив Коваленко.
 
Другий тип попереджень - це офіційні документи, які вже відправляють безпосередньо перед відключенням споживача за 10 днів.
 
"Це перша стадія, і у людини є час сплатити борги. І за 5 днів ще мережі надсилають свій лист-попередження. Оці 10 днів - для того, щоб вийти із ситуації і заплатити борг", - додав Коваленко.
 
Гендиректор зазначив, компанія рейтингує боржників від найвищого по сумі боргу.
 
Він зазначив, що другий критерій - це глибина боргу. Тобто, є боржники один місяць, і це не є така велика проблема. Значно суттєвішу проблему представляють  борги, що прострочили з оплатою на рік і більше.
 
Коваленко наголосив, що всім одразу не будуть розсилатися попередження, "всім приходять сповіщення, що люди заплатіть". "Після попередження - 10 днів, і проводиться відключення. Плюс/мінус один день", - сказав Коваленко.
 
"Якщо ж людина накопичила з різних обставин великий борг і не має повної суми, щоб оплатити, ми такі випадки розглядаємо, але нам потрібна комунікація. Потрібно, щоб ця людина звернулася. І ми укладаємо так звані договори розстрочки, і там вже індивідуальний графік, за яким людина сплачує", - додав він.
 

Щоб повернути світло після сплати боргу, по-перше треба буде сплатити борг. Після цього треба буде отримати рахунок на підключення електроенергії і сплатити цей рахунок. Бо відключення та підключення коштує грошей. Після того, як буде сплачено рахунок на підключення, колеги з мереж впродовж 5 днів підключають фізично абонента до постачання. 

 
Коментарі (0)