Рус Укр
ГоловнаПублікаціїБлагоустрійСнігові секрети великого міста
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Снігові секрети великого міста

Роботи по боротьбі із сніжно-крижаними утвореннями - найважливіший етап зимового прибирання міста, адже ефективність їхнього виконання визначає якість утримання міських дорожніх покриттів

Основною вимогою  боротьби зі сніжно-крижаними утвореннями є оперативність виконання необхідних робіт. Зимове прибирання міських доріг включає три основних види робіт:

1) боротьбу із сніжно-крижаними утвореннями (очищення дорожнього покриття від неущільненого свіжого і ущільненого снігу, сніжно-крижаного накату і льоду);

2) видалення снігу і відколу (переміщенням снігу і відколу, зібраних при прибиранні дорожніх покриттів на площі доріг, призначених для руху транспорту і пішоходів);

3) боротьбу з ожеледдю, ожеледицею і слизькістю (ліквідація крижаних плівок, що різко знижують коефіцієнт зчеплення коліс транспорту з дорожнім покриттям).

Основними роботами, що визначають ефективність зимового прибирання, є операції із снігоочищення. Якісне виконання снігоочисних робіт можливе за умов обов'язкового дотримання технологічних режимів. Ці режими обумовлюють залежність часу роботи машин від початку снігопаду, що вимагає практично цілодобової готовності до роботи машин даного призначення. Кількість таких машин повинна бути мінімальною і забезпечувати прибирання тільки найбільш відповідальних магістралей, що вирізняються особливо напруженим рухом транспорту, в першу чергу міського пасажирського. Інші  плугово-щіткові снігоочисники та пыскорозкидувачі розкидають пісок повинні працювати в 1,5 зміни. При цьому необхідно, щоб час їхньої роботи збігався з годинами найбільш інтенсивного руху транспорту. Всі інші машини працюють також у 1,5 зміни.

Читайте також: Кияни змушені збивати ноги об крижані брили

Для встановлення термінів видалення снігу з міських доріг і проведення робіт по боротьбі з ожеледдю і слизькістю встановлені три категорії вулиць. До I категорії відносяться виїзні магістралі, усі вулиці з інтенсивним рухом, які мають тролейбусні й автобусні лінії, вулиці, що мають ухили, звуження проїздів, де сніжні вали особливо утрудняють рух транспорту, а також комунікації, що ведуть до лікарень і протипожежних установ. До II категорії відносяться вулиці із середньою інтенсивністю руху міського транспорту і майдани перед вокзалами, видовищними закладами, магазинами, ринками та іншими місцями зі значним пішохідним рухом.

Аби втрати від зниження швидкості транспортних засобів були мінімальними, дорожнє покриття повинне бути очищене від снігу в найкоротший термін. Розтягнуті терміни прибирання призводять до ущільнення снігу колесами транспорту, у результаті чого на дорозі може утворитися сніжно-крижаний накат (лід), прибирання якого пов'язано з великими технічними труднощами. У зв'язку з цим снігоочисні роботи ведуть під час снігопаду в умовах руху транспортних засобів, що не припиняється.

При безперервній інтенсивності і швидкості руху транспорту снігоочисні машини не завжди можуть забезпечити своєчасне видалення свіжого снігу з дорожніх покриттів. Крім того, протягом зимового сезону при відповідних погодних умовах можливе виникнення сніжно-крижаних утворень, видалення яких механічними засобами практично неможливе. Тому у сучасних умовах найбільш раціональною і ефективною  технологією боротьби зі сніжно-крижаними утвореннями є комплексне застосування засобів механізації і хімічних матеріалів.

Читайте також: Як визволити місто зі сніжного полону?

Хімічні матеріали при снігоочищенні перешкоджають ущільненню і прикочуванню снігу, який щойно випав, а стосовно  сніжно-крижаних утворень знижують величини сил змерзання льоду з поверхнею дорожнього покриття. Крім операцій по очищенню поверхні доріг від не ущільненого снігу, сніжно-крижаного накату і льоду роботи по боротьбі зі сніжно-крижаними утвореннями включають операції, пов'язані із приведенням снігу і відколу в стан, що відповідає умовам їх навантаження при видаленні. Роботи  виконують за допомогою прибиральних і універсальних дорожніх машин. При застосуванні хімічних матеріалів (суміш піску і солі, реагент проти ожеледиці) належного ефекту досягають при їх доброму перемішуванні зі снігом. Перший цикл роботи снігоочисником слід виконувати одразу (або впродовж 1 години) після початку снігопаду, наступні цикли - не менше ніж через 1,5 години. Після закінчення снігопаду виконують завершальне згрібання і підмітання снігу.

Процес снігоочищення із застосуванням хімічних матеріалів, що передбачає проведення робіт протягом всього періоду снігопаду і безпосередньо після його закінчення, складається із декількох циклів, що представляють собою чергування у визначеному порядку операцій розподілу реагентів, їхнього перемішування зі снігом і снігоочищення.

Кожний цикл може бути поданий у вигляді таких етапів: витримка;  обробка реагентами; інтервал;  згрібання і підмітання снігу.

Витримка – це етап, що являє собою період від початку снігопаду до моменту внесення реагентів у сніг. Тривалість витримки залежить від інтенсивності снігопаду та температури повітря і повинна бути такою яка б цілком виключала можливість утворення на дорожньому покритті розчинів при контактуванні снігу і реагентів.

У зв'язку з тим, що операція обробки реагентами (посипання) повинна здійснюватися в найкоротший термін і  в строгій відповідності з технологічними режимами, необхідно організувати таку кількість баз технологічних матеріалів, при якій переїзди для завантаження  матеріалами були б мінімальними але достатніми для дотримання технологічних режимів;   на найбільш відповідальних ділянках застосовувати завчасне завантаження розкидачів матеріалами, щоб забезпечити негайний початок робіт з посипання проїздів.

 
Коментарі (0)