Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтабільність столичного метро залежить від міськбюджету
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Стабільність столичного метро залежить від міськбюджету

Ситуацію, що склалася наразі в київському метрополітені, буде стабілізовано після прийняття бюджету столиці.

У КМДА було переглянуто проект Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Києва на 2013 рік та знайдено необхідну суму коштів для заміни рейок, дерев’яних шпал та мостових брусів, а також для часткового ремонту ескалаторного господарства КП «Київський метрополітен». Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі  КМДА.

«Одразу після прийняття бюджету столиці ці кошти будуть терміново спрямовані на виконання необхідних заходів, які дозволять гарантувати безперебійну роботу метрополітену та безпеку його пасажирів. На цьому ми не зупинятимемось і продовжимо працювати задля виведення підприємства з кризового стану. Водночас, нагадаю, що в плани міської влади не входить підвищення вартості проїзду в київському метрополітені», – наголосив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.

Він також нагадав, що на 2013-2014 роки запланована серйозна модернізація рухомого складу київського метрополітену за рахунок коштів цільових зелених інвестицій (кошти Кіотського протоколу). Так, місто має отримати 95 сучасних вагонів, які в подальшому планується експлуатувати на Святошинсько-Броварській лінії.

 
Коментарі (0)