Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГОпалювальний сезон 2019-2020Стан забезпечення киян опаленням та гарячою водою
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

Стан забезпечення киян опаленням та гарячою водою

Станом на сьогодні у Києві опаленням та гарячим водопостачанням забезпечено 100% споживачів по зоні обслуговування Київенерго.
Станом на сьогодні у Києві опаленням та гарячим водопостачанням забезпечено 100% споживачів по зоні обслуговування Київенерго.
 
За минулу добу ПАТ «Київенерго» усунуло 66 пошкодженнь, що дозволило відновити опалення та гаряче водопостачання 280 споживачів.
 
Оперативне усунення пошкоджень та відновлення опалення та гарячого водопостачання ускладнюється нестачею матеріалів та палива внаслідок блокування рахунків компанії через штрафні санкції за вже сплачені газові борги.
 
У зв'язку з критичною ситуацією у вітчизняній теплоенергетиці, до якої призвели неврегульовані взаємовідносин теплових підприємств з газопостачальником, зокрема в питаннях погашення штрафних санкцій за газові борги, які виникли у тепловиків через борги клієнтів та несвоєчасної компенсації різниці в тарифах з боку держави, Верховна Рада України прийняла Закон про реструктуризацію заборгованості теплокомуненерго, а Президента України його підписав.
 
На час прийняття закону постачальники Київенерго почали відновлювати відвантаження необхідних матеріалів та обладнання для ремонтних робіт.
 
Коментарі (1)
Коля Пухов
16 Січня 2017 p. 21:23
к ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою подальшого приписування штучних боргів споживачам. --------------------------------------------------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу... .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено. А "Київгаз" і "Київенерго" у цьому шахраюванні пішли ще далі : вони штучний борг включають у суму "До сплати", а не просто повідомляють про нього.