Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійСтоличні підземки будуватимуть за кошти інвестора
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичні підземки будуватимуть за кошти інвестора

Районна влада визначила найбільш аварійні ділянки доріг, аби на місці нерегульованого переходу збудувати підземний або надземний перехід.

До переліку об’єктів, які потребують залучення інвестицій, буде включено будівництво чотирьох підземних або надземних переходів у центральній частині столиці. Така пропозиція Печерського району була підтримана на засіданні постійно діючої Конкурсної комісії із залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури міста.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.

За словами голови комісії, заступника голови КМДА Руслана Крамаренка, районна влада визначила найбільш аварійні ділянки доріг, аби на місці нерегульованого переходу збудувати підземний або надземний перехід.

«Сьогодні ми розробляємо транспортну схему міста, яку також відпрацьовуємо разом із Державною автомобільною інспекцією. В інспекції зазначають, що найбільша кількість дорожніх пригод стається на дорогах із кількома смугами руху та нерегульованим переходом. Тому у таких місцях, де є можливість, ми будуватимемо підземні переходи. А щоб не витрачати міських коштів, винесемо це на інвестконкурс. Інвестор зможе побудувати об’єкти одразу з торговими площами, які у майбутньому буде експлуатувати», – наголосив Руслан Крамаренко.

Він пояснив, що у тих випадках, де підземні магістралі не дозволяють будівництву підземного переходу, можна буде розглядати проект надземного переходу, як, наприклад, над коліями залізничного вокзалу.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)