Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїБудівництвоСтоличні велосипедисти не в захваті від нової велодоріжки
Новини ЖКГ
12 Вересня 2019 p.
11 Вересня 2019 p.
05 Вересня 2019 p.
04 Вересня 2019 p.
03 Вересня 2019 p.
30 Серпня 2019 p.
29 Серпня 2019 p.
28 Серпня 2019 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 




 


 

Столичні велосипедисти не в захваті від нової велодоріжки

Під час реконтрукції столичного проспекту Перемоги запроектовано збудувати велосипедну доріжку шириною 2,5 метри. Але київські велосипедисти вже зараз відзначають низку недоліків майбутньої веломагістралі.

Після реконструкції проспекту Перемоги у Києві вздовж магістралі нарешті зявиться велодоріжка. Вона буде двосторонньою, матиме ширину 2,5 м і йтиме з одного боку вулиці. Уже зараз її початок можна побачити біля перетину проспекту з Кільцевою дорогою, ближче до краю Києва, з південної сторони.

Про це повідомляється на сайті «Асоціації велосипедистів Києва».

Як зазначено в повідомленні, по південній стороні велодоріжка йтиме до зупинки «Парк «Нивки», а там переходиме на інший бік вулиці – через підземний перехід. Велодоріжка закінчиться біля Повітрофлотського шляхопроводу: без організації заїзду та перетину проспекту Перемоги.

«Перевагами нового проекту велодоріжки, порівняно з попереднім (2011) є збільшення її ширини 2,5 метрів, що є мінімально прийнятним для двосторонніх велодоріжок. Тим не менш, у деяких місцях буде звуження до 2 метрів, але це не так страшно, порівняно з тим, що у початковому проекті вся велодоріжка мала бути шириною 2 метри», - зазначають столичні велосипедисти.

Наступним плюсом велодоріжки є те, що вона розташована ближче до дороги, ніж тротуар для пішоходів. Таке розташування, швидше за все, залишить велодоріжку у межах перехресть, а це означає, що велосипедисти матимуть пріоритет у русі перед автомобілями, що звертають з проспекту праворуч.

Одним з недоліків майбутньої велодоріжки є те, що вона проходить лише з одного боку дороги. Малоймовірно, що велосипедисти будуть переходити по підземних переходах на інший бік вулиці, аби проїхатися по велодоріжці, а отже, як і раніше, їхатимуть по дорозі.

Другий недолік – те, що вона переходить на інший бік вулиці по підземному переходу.

Наступний недолік - те, що при перетині заїзду на шляхопровід біля метро «Шулявська» велосипедисти, швидше за все, не матимуть пріоритету у русі через обмежену оглядовість ділянки. Складними місцями нової велодоріжки, над якими зараз працює Асоціація велосипедистів Києва, наразі є проїзди біля станції метро «Берестейська» та «Шулявська», зазначається у повідомленні.

Нагадаємо, повністю завершити реконструкцію проспекту Перемоги столична влада планує у 2014 році. 

 
Коментарі (0)