Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтолична влада визначилася з маршрутом траси метро на Троєщину
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столична влада визначилася з маршрутом траси метро на Троєщину

У Києві визначилися, як прокладатимуть лінію метро на Троєщину. Міська влада вибрала дешевший варіант, реалізація якого займе 4 роки.

Для будівництва лінії метро до столичного житлового масиву Троєщина київської владою було запропоновано 2 варіанти. Про це йдеться в Протоколі слухань «Пропозиції до програми соцекономрозвитку на завершення будівництва внутрішньоквартальних поїздів 26-го мікрорайону житлового масиву Троєщина», який оприлюднений на сайді КМДА.

Відтак, будівництво метро до Троєщини може бути реалізоване по вул. Бальзака. Вартість підземки тоді обійдеться в 2,1 млрд гривень та триватиме 4 роки.

«Варіант траси по вулиці Бальзака передбачає можливість накриття лінії із спорудженням унікальних інвестиційних об’єктів офісно-торговельного, виставкового та спортивно-реабілітаційного призначення, громадського обслуговування», - зазначається у Протоколі.

Що ж стосується будівельних робіт з розширення метрополітену через проспект Маяковського, то реалізація цього варіанту підземки триватиме 10 років та коштуватиме 4,8 млрд грн.

Тож, депутати Київради забракували пропозицію будувати метро по проспекту Маяковського, оскільки це потребує  додаткових витрат державних коштів на проектні роботи та є небезпечним для стану житлової забудови.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, Харківська міськрада обговорює з центральною владою виділення коштів на завершення будівництва станції метро у місті. З міського ж бюджету уже виділено більше 40 млн гривень.

 
Коментарі (0)