Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличний метрополітен чекає на поповнення
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичний метрополітен чекає на поповнення

Протягом наступного календарного року ми плануємо замінити близько 100 одиниць вагонів метрополітену і продовжити таку динаміку протягом 2014 року.
До 2020 року парк рухомого складу столичного метрополітену збільшиться на півсотні нових вагонів. 
 
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА. 
 
«Одне з найважливіших і перспективніших питань транспортної сфери міста – це розширення мережі метрополітену. Зараз ми будуємо продовження гілки у бік Теремків, паралельно плануємо старт будівництва нової гілки метро на Троєщину. Важливе місце в цій роботі займає також модернізація рухомого складу. Протягом наступного календарного року ми плануємо замінити близько 100 одиниць вагонів метрополітену і продовжити таку динаміку протягом 2014 року. Загалом до 2020 року передбачено придбати півсотні нових вагонів та модернізувати майже 200. Таким чином, ми будемо виходити на повну заміну рухомого складу метрополітену», – зауважив глава КМДА Олександр Попов.
 
Під час круглого столу начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко поінформував про стан будівництва нових станцій метро у бік Теремків.
 
Зокрема, вже повністю побудовано правий та лівий перегінні тунелі від станції «Виставковий центр» до станції «Іподром». На 75% вже готовий станційний комплекс. На 65% виконано спорудження перегінних тунелів між стаціями «Іподром» та «Теремки». На 37,5% здійснені роботи із будівництва станційного комплексу.
 
Потужну роботу комунальні підприємства та проектні організації міста також виконують і щодо будівництва 4-ї гілки метрополітену на Троєщину. Нова Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену складатиметься з 12 станцій та двох пересадочних вузлів. Проектна довжина гілки – 20,6 км.
 
Коментарі (0)