Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортСтоличному метрополітену стримують тарифи
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичному метрополітену стримують тарифи

У КМДА запевняють, що не зважаючи на збитковість «Київського метрополітену», не мають наміру підвищувати вартість проїзду в підземці. Більше того, у планах посадовців розробити дієвий механізм компенсації різниці в тарифах.

Економічно обгрунтована вартість проїзду в столичному метрополітені, за розрахунками самого ж підприємства, повинна становити 3,03 грн. Однак при нинішньому рівні доходів населення, рішення про підвищення тарифів на проїзд у підземці є неприпустимим. Таку думку в інтерв'ю газеті «Сегодня» висловив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.

«Я вважаю, що при нинішньому рівні доходів населення завдання міської влади полягає у тому, щоб знаходити будь-які можливості для стримування росту тарифів», - заявив пан Попов.

Разом з тим у КМДА розглядають питання про виділення коштів на покриття різниці між істуючими та економічно обгрунтованими тарифами на проїзд.

Читайте також: Зі столичного метрополітену зникнуть жетони

«Питання про підвищення вартості проїзду в метро Київською міською адміністрацією не ставиться. Однак ми не можемо змусити метрополітен працюватиме собі у збиток, тому за результатами виконання доходної частини бюджету за перше півріччя буде розглядатися питання про виділення коштів на покриття різниці між чинними та економічно обгрунтованими тарифами», - повідомив голова КМДА.

Як повідомляла «Україна Комунальна», збиток «Київського метрополітену» за перший квартал поточного року порівняно з аналогічним періодом 2012 року зріс на 18% і склав 106,8 млн грн.

Голова КМДА також розповів, що добудувати станцію метро «Теремки» до Дня Києва, як планувалося, не вдалося через відсутність фінансування, проте до Дня Незалежності вона точно буде введена в експлуатацію.

«Дійсно, такі плани стосовно «Теремків» були, але через перебої з фінансуванням їх довелося переглянути. Зараз, коли місто отримало за цільовим траншем з державної скарбниці 96 мільйонів гривень, бюджет цього будівництва повністю сформований. Я думаю, що терміни здачі більше відсувати не доведеться, і до Дня незалежності кияни отримають нову станцію метро», - зазначив чиновник.

Читайте також: «Київський метрополітен» загубив майже 9 млн грн

Крім того, пан Попов повідомив, що вже розпочато роботи з будівництва четвертої гілки метро на Троєщину.

«Що стосується метро у бік житлового масиву Вигурівщина-Троєщина, то ми зараз займаємося залученням інвестора для максимально швидкої реалізації цього проекту. А роботи з будівництва четвертої лінії вже йдуть – у найближчі дні в районі вулиці Набережно-Лугової будемо закладати перші елементи оправи тунелю», - резюмував голова КМДА.

Нагадаємо, минулого тижня виконавчий комітет Харківської міської ради затвердив нові тарифи на проїзд у метро, тролейбусах та трамваях. Згідно з рішенням, вартість проїзду в метро збільшена з 2 грн до 3 грн, у наземному електротранспорті – з 1,5 грн до 2 грн. Таким чином, проїзд у харківському електротранспорті став найдорожчим в Україні.

 
Коментарі (0)