У жовтні 2010 року було введено в експлуатацію І чергу будівництва мостового переходу. Запрацювала Набережно-Рибальська дорога і 4 підземні пішохідні переходи, міст через гавань та естакада на вул. Набережно-Хрещатицькій.
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.
Введення в експлуатацію ІІ черги будівництва – на ділянці від вул. Набережно-Хрещатицької до бульвару Перова – заплановане на 2013 рік. А введення в експлуатацію ІІІ фінальної черги (від вул. Межигірської до бульвару Перова) передбачено здійснити у 2014 році.
У КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва», яке є замовником робіт, зазначають, що проблема транспортного сполучення берегів Дніпра назріла вже давно. Кількість автомобілів у Києві станом на 1 січня 2010 року становила близько 1 млн одиниць, а кількість автомобілів, які щодобово проїжджають через місто, сягає 250 тисяч.
Добова інтенсивність руху автотранспорту через мости столиці становить 300 тис. автомобілів на добу. При цьому в години пік фактична інтенсивність руху автотранспорту перевищує пропускну спроможність мостів через Дніпро в 2,8 рази, а у північній частині (міст «Московський» та міст «Метро») – у 3,2 рази. Очікується, що до 2020 року добова інтенсивність руху автотранспорту через мости Києва становитиме 368,9 тис. одиниць на добу.