Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБудівництвоУ 2014 році Подільський міст стане доступним для киян
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

У 2014 році Подільський міст стане доступним для киян

До 2020 року добова інтенсивність руху автотранспорту через мости Києва становитиме 368,9 тис. одиниць на добу.

У жовтні 2010 року було введено в експлуатацію І чергу будівництва мостового переходу. Запрацювала Набережно-Рибальська дорога і 4 підземні пішохідні переходи, міст через гавань та естакада на вул. Набережно-Хрещатицькій.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.

Введення в експлуатацію ІІ черги будівництва – на ділянці від вул. Набережно-Хрещатицької до бульвару Перова – заплановане на 2013 рік. А введення в експлуатацію ІІІ фінальної черги (від вул. Межигірської до бульвару Перова) передбачено здійснити у 2014 році.

У КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд міста Києва», яке є замовником робіт, зазначають, що проблема транспортного сполучення берегів Дніпра назріла вже давно. Кількість автомобілів у Києві станом на 1 січня 2010 року становила близько 1 млн одиниць, а кількість автомобілів, які щодобово проїжджають через місто, сягає 250 тисяч.

Добова інтенсивність руху автотранспорту через мости столиці становить 300 тис. автомобілів на добу. При цьому в години пік фактична інтенсивність руху автотранспорту перевищує пропускну спроможність мостів через Дніпро в 2,8 рази, а у північній частині (міст «Московський» та міст «Метро») – у 3,2 рази. Очікується, що до 2020 року добова інтенсивність руху автотранспорту через мости Києва становитиме 368,9 тис. одиниць на добу.

Анна Недогибченко
 
Коментарі (0)