Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортУ Києві нова естакада: водії не знають, куди їхати
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

У Києві нова естакада: водії не знають, куди їхати

Тепер на набережній не буде світлофорів, а біля моста Патона зникнуть тягучки.

У Києві відкрили нову естакаду, яка з'єднає Набережне шосе і Дніпровський спуск. Також готується до відкриття розв'язка-турбіна біля моста Патона. Хоча її ще не здали, але проїхати по ній можна зараз - рух скрізь відкрито.

Естакада на Набрежному шосе обійшлася в 175 млн грн. «Шляховики зробили її в два рази швидше, ніж планували», - сказав глава КМДА Олександр Попов.

Естакада дозволила прибрати світлофор на перехресті Набережного шосе і Дніпровського узвозу, який створював пробки.

Водії, які рухаються від мосту Патона в центр, тепер можуть не чекати лівий поворот до Дніпровського спуску, а заїжджати прямо на естакаду і рухатися в центр міста. Правда, тепер потік машин безперешкодно кинувся до завантаженої Поштової площі.

Також водіям слід врахувати, що Паркова алея і Дніпровський узвіз у години пік стають односторонніми. Виходить, що ввечері естакада буде закрита на 3 години, і заїхати на неї з Набережного шосе в напрямку центру буде неможливо.

По трирівневій сучасній розв'язці у формі кільця, яку зводять біля моста Патона у вигляді «турбіни», вже можна їздити.

«По суті, всі з'їзди і заїзди відкриті і водії можуть вже пристосовуватися. До Дня Перемоги всі хочемо завершити», - розповідає глава «Київавтодору» Георгій Глінський.

Над Набережним і Наддніпрянським шосе побудували шляхопроводи, а в насипу під мостом Патона і бульваром Дружби Народів зробили тунелі. І все це з'єднали в кільце. А всередині кільця зробили так звані «турбіни» для здійснення лівих поворотів. Правда, нова розв'язка дуже складна і незвична, і без хороших покажчиків кому і куди їхати з першого разу не зрозуміти.

Вчора було видно, як водії «включали задній хід», коли проїжджали потрібний поворот, зупинялися. Тому радимо дуже ретельно вивчити «турбіну», перш ніж по ній їхати.

Наприклад, тим, хто їде з боку Наддніпрянського шосе і збирається повернути направо до мосту Патона, потрібно повернути в відокремлений перший правий поворот. Тому, хто їде на Дружби Народів, потрібно на другий правий поворот і виїхати на кільце. З першого правого повороту заїхати на кільце буде не можна.

Як тільки турбіну відкриють затори на набережній під мостом Патона повинні зникнути. Раніше тут стояли машини в черзі намагаючись заїхати на міст. Зникнуть тягучки перед мостом як з боку лівого берега, так і правого.

Джерело - Сегодня

 
Коментарі (0)