Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійУ Києві сіль не розкидатимуть, а розпилюватимуть під тиском
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 





 


 

У Києві сіль не розкидатимуть, а розпилюватимуть під тиском

Впровдож останніх двох діб у столиці дощило і сніжило.Значних підтоплень на балансовій вуличній мережі не було

Впровдож останніх двох діб у столиці дощило і сніжило.Значних підтоплень на балансовій вуличній мережі не було.Однак, було підтоплено тунель під залізничними коліями біля автостанції «Видубичі». Ця територія знаходиться на балансі «Укрзалізниці».  Проте, ліквідовувала ситуацію Київська служба порятунку - КАРС.

У зв’язку зі зниженням температури і невеликим снігом, для того щоб недопустити утворення ожеледиці служби «Київавтодору» почали з 28 грудня  інтенсивно посипати дороги, мости, шляхопроводи і тротуари антиожеледними засобами. Впродовж доби на дорогах столиці працює 174 одиниці снігоприбиральної техніки.

Як розповів «Вечірньому Києву» генеральний директор КК «Київавтодор» Олександ Густєлєв, в зимовий період, аби забезпечити цілодобовий графік роботи на кожній машині, що працює на вулицях міста, працює троє механізаторів. Влітку – по одному. Також цілодобово чергують диспетчери у ситуативному центрі, заступники керівників всіх підрозділів. Тобто, дороги столиці під повним контролем.

-Нині ми активно використовуємо такий протиожеледний засіб, як соляний розчин. За його допомогою борються з ожеледдю в провідних країнах світу, - пояснив Олександр Густєлєв. - Машини обробляють дороги розчином, який розпилюється під тиском – розпилюють його, а не поливають, чим економлять й сіль й зменшують засоленість доріг. Особливо ефективний цей спосіб на дорогах, де є бруківка. Тоді розсіл потрапляє на поверхню каменів, а не в проміжки між ними. Доречі, влітку ця ж техніка миє дороги, в тому числі й з мильним розчином. Тепер при закупівлі машин для «Київавтодору» використовується принцип універсальності,  або все сезонності. За пів години ми на такій техніці змінюємо обладнання  - в залежності від потреб.У столиці ще навесні створені великі запаси зимових посипальних матеріалів: солі, піску, пісково-соляної суміші.  -Вулично-дорожня мережа також заздалегідь підготовлена до функціонування взимку, - пояснив Олександр Густєлєв. - Йдеться про превентивну роботу проти утворення ям – заливку тріщин в асфальті. Цей спосіб дає можливість зберегти дороги до моменту капітального ремонту. З 2015 року дорожні служби столиці регулярно заливають тріщини. Тому кількість ямкового ремонту з року врік зменшується. Наприклад, у 2017 році ямковий ремонт здійснили на 285 тисячах квадратних метрах київських доріг, а в 2019 році – на 185 тисячах, і це завдяки завчасній боротьбі з тріщинами. В столиці ліквідовуємо тільки аварійну ямковість.

 

 
Коментарі (0)