Рус Укр
ГоловнаКоментаріБудівництвоВ.Кличко:«Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває»
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

В.Кличко:«Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває»

Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і до кінця цього року автосполучення ним (між лівим та правим берегами) відкриють.
Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і до кінця цього року автосполучення ним (між лівим та правим берегами) відкриють.
 
Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час перевірки робіт із будівництва об’єкту.
 
«Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і взимку. Вже завершили процес монтажу верхніх тимчасових опор. І ми починаємо новий, важливий етап – встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність конструкції мосту, розрахованого на автосполучення та лінію метро», – зазначив Віталій Кличко.
 
Усього до початку квітня цього року Київ має отримати 68 тросів, 4 з них вже надійшли на будівництво. Роботи з їх встановлення розпочнуть вже в травні цього року. Також триває процес зварювання металоконструкції частини мосту в напрямку Подолу. За кілька місяців за допомогою кранів її встановлять на місце. І за кілька місяців підрядники обіцяють добудувати частину перегону мосту від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Там триває процес бетонування опор.
 
Віталій Кличко зазначив, що проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у Києві складає близько 300 тис. авто. І в «часи пік» пропускна спроможність мостів перевищується майже у 3 рази.
 
«Подільсько-Воскресенський – найбільший арочний міст у Європі. На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії під майбутнє метро – на нижньому ярусі, прокладуть також і трубопровід, – наголосив мер столиці. Місто в повному обсязі фінансує такий великий об’єкт. Близько 3 мільярдів гривень плануємо виділити в 2020-му», – підкреслив Віталій Кличко.
 

Він також нагадав, що Подільсько-Воскресенський міст будують із 2003-го року. І кілька років будівництво об’єкту було законсервоване. 

 
Коментарі (0)