Рус Укр
ГоловнаПублікаціїВодопостачанняГаряче водопостачання: як виглядатиме нова платіжка
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Гаряче водопостачання: як виглядатиме нова платіжка

У киян залишилося ще декілька днів для участі в обговоренні нової платіжки за гаряче водопостачання. Зауважимо, ПАТ «Київенерго» пропонує змінити рахунки задля більшої зручності клієнтів при оплаті відповідної послуги.

ПАТ «Київенерго» ще кілька днів – до 15 липня – буде чекати від киян пропозицій щодо зміни платіжки за гаряче водопостачання. Про це йдеться на офіційному сайті компанії.

Нагадаємо, потреба у змінах з'явилася внаслідок того, що в липні минулого року компанія стала виконавцем послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, а формування рахунків для оплати наданих послуг знаходиться в зоні відповідальності безпосереднього постачальника послуг. 
 
«Цей рік був перехідним етапом, який знадобився «Київенерго» для вдосконалення баз даних і переходу на свою систему білінгу» - відзначають в компанії.
 
Отже, що пропонує киянам ПАТ «Київенерго»?
 
Для тих, у кого лічильників гарячої води немає, «Київенерго» пропонує автоматично заповнену квитанцію згідно з показником соцнорми, помноженому на кількість мешканців квартири.
 
Для тих, у кого лічильники гарячої води є, компанія розробила для обговорення варіант нової квитанції. Вона перед вами:
 
Натисніть для збільшення
 
Щоб зробити платіжку більш зручною, «Київенерго» планує:
 
1) збільшити кількість рядків для заповнення показань декількох лічильників гарячої води (не потрібно нічого мудрувати і плюсувати, для кожного лічильника є своя графа).
 
2) спростити заповнення безлічі полів – «Київенерго» все розрахує автоматично на підставі наданих вами даних. Для цього в правій частині рахунку в спеціальній графі достатньо вказати «прогнозні» дані споживання гарячої води на кінець місяця. В наступному місяці ви отримаєте вже повністю заповнену квитанцію, в якій зазначені «прогнозні» дані будуть відображені в графі «поточних» свідчень.
 
«Це допоможе планувати споживання гарячої води, відповідально та економно її витрачати. А значить – платити менше!» - відзначають в компанії.
 
Згідно з пропозицією планується, що перший рахунок буде відрізнятися від наступних. У першому місяці у «Київенерго» будуть показання лічильників гарячої води на дату останньої оплати, а для формування автоматично заповненого рахунку необхідні також останні фактичні свідчення. До прикладу пропонуємо розглянути рахунки «першого» і «другого» місяців.
 
«Перший» місяць:
 
- Припустимо, що в першому місяці ви отримали рахунок за спожиту гарячу воду за попередній місяць. У ГРАФІ 1 «поточні» ви вказуєте фактичні свідчення (наприклад, 5 м3). ГРАФА 2 «попередні» містить ваші попередні покази на момент останньої оплати рахунка (наприклад, 3 м3). Ви вираховуєте різницю (2 м3) і вносите ці дані в ГРАФУ 3. Після цього необхідно помножити вашу «різницю» (2 м3) на тариф, зазначений у рахунку, і заповнити ГРАФУ 4 «нараховано». Потім з урахуванням можливої пільги/переплати/боргу вписуєте суму «до сплати» від національного регулятора у ГРАФУ 5 і суму в ГРАФУ 6 «усього сплачую».
 
У правій частині рахунку у ГРАФІ 7 «Повідомляю показники лічильників на кінець місяця» ви вказуєте показання лічильника згідно з обсягом, який плануєте спожити до кінця поточного місяця (наприклад, 7 м3).
 
Натисніть для збільшення
 
«Другий» місяць: («Київенерго» пропонує, щоб так формувалися наступні рахунки)
 
- У «другому» місяці ви отримуєте рахунок за спожиту гарячу воду в першому місяці. І тепер у ГРАФУ 1 «поточні» вам вписувати нічого не потрібно: у ній автоматично вписані зазначені вами прогнозні показники на кінець першого місяця (7 м3). ГРАФА 2 «попередні» також містить автоматично занесені покази на момент останньої оплати рахунку, тобто 5 м3. На підставі цих даних всі інші графи вже містять готові підрахунки, складені на підставі ваших свідчень!
 
Все, що вам потрібно – це в правій частині рахунку у ГРАФІ 7 «Повідомляю показники лічильників на кінець місяця» знову вказати об'єм, який плануєте спожити до кінця поточного місяця (наприклад, 10 м3). У рахунку за наступний місяць («третій») ваші прогнозні дані, в даному випадку 10 м3, ви побачите у ГРАФІ 1 «поточні».
 
Як бути, якщо ваш прогноз щодо споживання гарячої води не зійшовся з реальністю?
 
Припустимо, в останній день місяця ваш лічильник відображає свідчення, які є більшими або меншими тих, що ви вже передали в «Київенерго». 
 
У такому випадку ви зможете легко скоригувати дані споживання в наступному місяці.
 
Якщо у вас виникли пропозиції з приводу зміни платіжки за гаряче водопостачання, можете залишити їх у коментарях.
 
Коментарі (4)
Коля Пухов
15 Липня 2015 p. 17:54

Можливо, планується таке ж шахраювання, яке вже запровадив "Київгаз"--Кияни останні два місяці отримують недооформлені бланки рахунків для оплати за газ, а саме: у рахунку надрукована нарахована сума лише у лівій частині рахунка, тобто лише у тій частині, яка після оплати залишається у споживача. У правій частині рахунка нарахована сума не надрукована, але споживач повинен у правій частині заповнити від руки графу "разом до сплати". Отже, дивлячись на праву частину рахунка виходить, що споживач нібито сам, із своїх власних намірів та побажань, вирішив заплатити записану ним суму... .

Коля Пухов
15 Липня 2015 p. 17:57

Якщо у квартирі немає лічильника гарячої води (ГВ), то оплата за ГВ може нараховуватись відповідно до норм споживання. Але шахрайство полягає у тому, що норми споживання при цьому беруть старі (більші), а ціну на ГВ -- нову (також більшу). -Чи можна побудувати міцну будівлю на гнилому фундаменті? Чи може бути довіра там, де багато разів обманювали і продовжують обманювати?

Наталія
19 Липня 2015 p. 13:28
УВ.Коля!Посмотрите пример квитанции.Там указана новая норма потребления -1,6кубов на 1 чел.Но ситуация в ином.Официально зарегистрирован или владелец-1 особа.Квартира сдается и живет от 2 до 4 чел.А начислене за воду будет на 1 чел.В каждом доме стоит счетчик воды-общедомовой.Его показания каждый месяц снимает Водоканал и передает в ЖЕК или ОСББ акт выполненных работ.И по ЭТИМ ПОКАЗАНИЯМ ДОМ! ДОЛЖЕН ЗАПЛАТИТЬ ЗА ВОДУ!Если легко подсчитать потребление воды по КВАРТИРНЫМ счетчкам,то без них остается много воды,которую надо платить из общего кармана.И те кто перешел на прямые договора,говорят, что эту воду расбрасывают на всех жильцов. Монополисты себя не обидят.ПОэтому,те дома,а чаще это ОСББ,где сами ведут учет и начисление воды по 630 постановлению КМУ от 2005г, вся вода оплачивается жильцами. Кроме того,уже многие жильцы кто перешел на прямые договора пока с Водоканалом, плачутся и теряют время на сверки.Если вы уехали в отпуск и не передали показания счетчиков,вам все равно начисляют воду по среднему за посл.3 мес. И еще вопрос:кто и как будет делать"набеги" с проверкой текущих показаний? Ведь многие жильцы "химичат" с показаниями.
Коля Пухов
20 Липня 2015 p. 22:12
Наталія, дійсно, у квартирах, де немає індивідуальних квартирних лічильників холодної води (ХВ), оплата за ХВ нараховується не по нормативам, як неправдиво стверджується на цьому сайті, а по так званому "фактичному" споживанню ХВ. "Фактичне" споживання ХВ, як правило, у 6-7 разів перевищує нормативне, відповідно у стільки ж разів споживачі без лічильників переплачують за ХВ. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Виходить, що єдиний правильний вихід: поставити індивідуальні квартирні лічильники використаної води . Але проблема в тому , що покупка, встановлення та подальше обслуговування квартирних лічильників води зараз відбувається за рахунок споживача, з чим я абсолютно не погоджуюсь. Переконаний, що мешканці усіх квартир також вважають, що лічильники води, як і лічильники електроенергії, газу або будь-які інші лічильники використаної компослуги повинні купуватись , встановлюватись та обслуговуватись за рахунок надавача компослуги.