ПАТ «Київенерго» ще кілька днів – до 15 липня – буде чекати від киян пропозицій щодо зміни платіжки за гаряче водопостачання. Про це йдеться на офіційному сайті компанії.
Нагадаємо, потреба у змінах з'явилася внаслідок того, що в липні минулого року компанія стала виконавцем послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, а формування рахунків для оплати наданих послуг знаходиться в зоні відповідальності безпосереднього постачальника послуг.
«Цей рік був перехідним етапом, який знадобився «Київенерго» для вдосконалення баз даних і переходу на свою систему білінгу» - відзначають в компанії.
Отже, що пропонує киянам ПАТ «Київенерго»?
Для тих, у кого лічильників гарячої води немає, «Київенерго» пропонує автоматично заповнену квитанцію згідно з показником соцнорми, помноженому на кількість мешканців квартири.
Для тих, у кого лічильники гарячої води є, компанія розробила для обговорення варіант нової квитанції. Вона перед вами:
Натисніть для збільшення
Щоб зробити платіжку більш зручною, «Київенерго» планує:
1) збільшити кількість рядків для заповнення показань декількох лічильників гарячої води (не потрібно нічого мудрувати і плюсувати, для кожного лічильника є своя графа).
2) спростити заповнення безлічі полів – «Київенерго» все розрахує автоматично на підставі наданих вами даних. Для цього в правій частині рахунку в спеціальній графі достатньо вказати «прогнозні» дані споживання гарячої води на кінець місяця. В наступному місяці ви отримаєте вже повністю заповнену квитанцію, в якій зазначені «прогнозні» дані будуть відображені в графі «поточних» свідчень.
«Це допоможе планувати споживання гарячої води, відповідально та економно її витрачати. А значить – платити менше!» - відзначають в компанії.
Згідно з пропозицією планується, що перший рахунок буде відрізнятися від наступних. У першому місяці у «Київенерго» будуть показання лічильників гарячої води на дату останньої оплати, а для формування автоматично заповненого рахунку необхідні також останні фактичні свідчення. До прикладу пропонуємо розглянути рахунки «першого» і «другого» місяців.
«Перший» місяць:
- Припустимо, що в першому місяці ви отримали рахунок за спожиту гарячу воду за попередній місяць. У ГРАФІ 1 «поточні» ви вказуєте фактичні свідчення (наприклад, 5 м3). ГРАФА 2 «попередні» містить ваші попередні покази на момент останньої оплати рахунка (наприклад, 3 м3). Ви вираховуєте різницю (2 м3) і вносите ці дані в ГРАФУ 3. Після цього необхідно помножити вашу «різницю» (2 м3) на тариф, зазначений у рахунку, і заповнити ГРАФУ 4 «нараховано». Потім з урахуванням можливої пільги/переплати/боргу вписуєте суму «до сплати» від національного регулятора у ГРАФУ 5 і суму в ГРАФУ 6 «усього сплачую».
У правій частині рахунку у ГРАФІ 7 «Повідомляю показники лічильників на кінець місяця» ви вказуєте показання лічильника згідно з обсягом, який плануєте спожити до кінця поточного місяця (наприклад, 7 м3).
Натисніть для збільшення
«Другий» місяць: («Київенерго» пропонує, щоб так формувалися наступні рахунки)
- У «другому» місяці ви отримуєте рахунок за спожиту гарячу воду в першому місяці. І тепер у ГРАФУ 1 «поточні» вам вписувати нічого не потрібно: у ній автоматично вписані зазначені вами прогнозні показники на кінець першого місяця (7 м3). ГРАФА 2 «попередні» також містить автоматично занесені покази на момент останньої оплати рахунку, тобто 5 м3. На підставі цих даних всі інші графи вже містять готові підрахунки, складені на підставі ваших свідчень!
Все, що вам потрібно – це в правій частині рахунку у ГРАФІ 7 «Повідомляю показники лічильників на кінець місяця» знову вказати об'єм, який плануєте спожити до кінця поточного місяця (наприклад, 10 м3). У рахунку за наступний місяць («третій») ваші прогнозні дані, в даному випадку 10 м3, ви побачите у ГРАФІ 1 «поточні».
Як бути, якщо ваш прогноз щодо споживання гарячої води не зійшовся з реальністю?
Припустимо, в останній день місяця ваш лічильник відображає свідчення, які є більшими або меншими тих, що ви вже передали в «Київенерго».
У такому випадку ви зможете легко скоригувати дані споживання в наступному місяці.
Якщо у вас виникли пропозиції з приводу зміни платіжки за гаряче водопостачання, можете залишити їх у коментарях.