Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКиян проконсультують у Facebook щодо нарахувань за тепло
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Киян проконсультують у Facebook щодо нарахувань за тепло

Кияни можуть отримати роз’яснення щодо формування платіжок за тепло, спожите у жовтні, на сторінці «Київенерго» у Facebook. Для цього потрібно до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки у приватному повідомленні.

Користувачі Facebook можуть отримати консультацію з нарахувань за тепло, спожите у жовтні, залишивши запитання на сторінці «Київенерго». Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі компанії.

Зауважимо, зростання тарифів на тепло на тлі економічної кризи мотивувало ПАТ «Київенерго» піти назустріч своїм клієнтам, забезпечивши можливість оплатити тепло, спожите у жовтні так, як вони заплатили б при наявності будинкового лічильника.

Нагадаємо, нарахування за теплоенергію спожиту в жовтні проводилися за новим алгоритмом.

Зокрема, у будинках, де встановлено вузол обліку тепла на системі централізованого опалення, рахунки виставлено за показаннями фактичного обсягу споживання.

Споживачам компанії, в будинках яких встановлені, але ще не прийняті на комерційний облік вузли обліку теплоенергії, в жовтні надано можливість сплатити фактичний обсяг споживання, а не нормативний (з розрахунку за квадратний метр), як раніше. У застосованому алгоритмі розрахунку обсягу спожитої теплоенергії враховано кількість днів надання послуги, температура навколишнього середовища та проектного теплового навантаження будинку.

Примітно, дані про теплове навантаження містить проектна документація, яка є у кожного будинку. Теплове навантаження залежить від розташування будинку та кількості поверхів, матеріалу стін та конструкції системи теплопостачання. 

Відтак, якщо у клієнтів виникли питання щодо нарахувань за тепло, спожите у жовтні, «Київенерго» надає можливість отримати оперативне роз'яснення щодо формування платіжок у контакт-центрі: 1588 або (044) 202-15-88. А користувачам Інтернету, щоб отримати таке роз'яснення, достатньо до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки приватним повідомленням на сторінці компанії у Facebook.

Нагадаємо, столичні споживачі «нарощують» борги за електроенергію. З початку року сума прострочених платежів за спожиту електрику виросла більше, ніж на 120 млн грн. У «Київенерго» наголошують, що від рівня оплати залежить модернізація електромереж.

 
Коментарі (0)