Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКиянам обіцяють «апгрейд» міської електрички
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Киянам обіцяють «апгрейд» міської електрички

Столична влада має намір запустити «наземне метро» на базі міської електрички вже на початку наступного року. До цього часу обіцяють оновити вагони.

Столична влада планує найближчим часом реорганізувати роботу міської електрички, зокрема, буде зменшений інтервал руху. Про це заявив голова КМДА Віталій Кличко, - повідомляє прес-служба відомства.

«Реалізація проекту «наземного метро» не потребує великих грошей і часу, але його запуск дозволить вирішити проблему, пов’язану з пасажироперевезеннями в години пік. Більш того, станції «наземного метро» знаходяться в безпосередній близькості до транспортних розв’язок, зупинок громадського транспорту і підземного метро. Зараз ми опрацьовуємо проект і, сподіваюсь, нам вдасться його запустити на початку наступного року», – сказав Віталій Кличко.

Мер Києва зазначив, що найближчим часом будуть запущені 90 оновлених вагонів метро, і ще 30 – перебувають на стадії оновлення.
«Вони підвищеної потужності і споживають менше електроенергії», – підсумував Віталій Кличко.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у столиці мають намір запустити «наземне метро» на базі міської електрички. За словами голови КМДА, проект міської електрички був анонсований, однак так і не реалізований у повному обсязі та не виконаний запланований рівень перевезення пасажирів. На сьогодні необхідне мінімальне фінансування для того, щоб запустити не міську електричку, а повноцінне «наземне метро» з приблизним інтервалом руху потягів у 10 хвилин.

 
Коментарі (0)