Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ Києві планують запуск нового метро
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

В Києві планують запуск нового метро

У столиці мають намір запустити наземне метро на базі міської електрички. На думку мера Києва Віталія Кличка, це зможе вирішити транспорті проблеми киян у години-пік.

Мер Києва Віталій Кличко вважає доцільним організувати повноцінний запуск наземного метро на базі міської електрички. На його думку, це дозволить пасажирам максимально швидко дістатися з однієї частини міста в іншу та вирішить транспортні проблеми, з якими щодня стикаються кияни. Про це пан Кличко заявив під час виїздної наради з питань функціонування проекту «Міська електричка» та подальшого його розвитку. 

«Проект міської електрички був анонсований, однак так і не реалізований у повному обсязі та не виконаний запланований рівень перевезення пасажирів. На сьогодні необхідне мінімальне фінансування для того, щоб запустити не міську електричку, а повноцінне наземне метро з приблизним інтервалом руху потягів у 10 хвилин», - наголосив Віталій Кличко.
 
Мер столиці зазначив, що запуск наземного метро в повному обсязі дозволить вирішити значну частину транспортних проблем, з якими щодня стикаються кияни.
 
«У годину-пік у Києві потрапити з одного кінця міста у інший можна не менше ніж за кілька годин. Зробити ж кільце усіма районами столиці на наземному метро можна за 50 хвилин. Реалізувавши цей проект, ми зможемо з максимальною швидкістю доставляти пасажирів з однієї частини міста в іншу», - зазначив міський голова.
 
Під час наради начальник ДТГО «Південно-Західна залізниця» Олексій Кривопішин наголосив, що для повноцінного запуску наземного метро потрібно відремонтувати і запустити ще 8 потягів, що дозволить скоротити інтервал руху до 10 хвилин. 
 
«Також необхідно добудувати платформуна станції «Вишгородська» та зробити там сходи, на станції «Київ-Волинський» місту потрібно продовжити тролейбусний маршрут, який підвозитиме пасажирів до платформи, а на станціях «Русанівська» та «Лівобережна» треба добудувати наземні переходи від платформи до метрополітену», - зазначив Олексій Кривопішин.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», «Київавтодор» має намір витратити на ремонт доріг столиці майже 100 млн грн. Саме таку суму було акцептовано компанією на виконання відповідних робіт.
Катерина Білоус
 
Коментарі (0)