У Києві автоматично перерахували помилково сплачені у березні за старими реквізитами кошти на особові рахунки побутових клієнтів "Київських енергетичних послуг".
Про це повідомили у прес-службі компанії.
"Процес перерахування помилкових сплат за електроенергію, здійснених побутовими споживачами в березні за старими реквізитами, завершено. "Київські енергетичні послуги" зарахували на особові рахунки клієнтів 5,2 млн грн, які отримали від попереднього постачальника – "ДТЕК Київських електромереж". Перераховані кошти будуть враховані в платіжках за спожиту електроенергію, також їх можна побачити в Особистому кабінеті", - йдеться у повідомленні.
Як зазначається, попри те, що від 1 січня 2019 року постачальником електроенергії у столиці є "Київські енергетичні послуги", залишились споживачі, які помилково продовжують сплачувати за світло попередньому постачальнику, який зараз є оператором системи розподілу.
"На цьому етапі клієнтам не потрібно звертатися до центрів обслуговування чи контакт-центру, щоби вирішити питання з помилковими сплатами: компанія самостійно відпрацьовує ці питання з попереднім постачальником", - розповів директор "Київських енергетичних послуг" Віктор Мельников та подякував усім клієнтам, які дисципліновано сплачують за спожитий енергоресурс новому постачальнику.
За його словами, щомісяця відсоток помилкових сплат зменшується.
Нагадаємо, від 1 лютого українці почали отримувати нові платіжки за електроенергію. Квитанції мають два окремі рядки: перша частина грошей буде йти постачальнику електроенергії, а друга – оператору системи розподілу.