Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГКиянам повернули 11 мільйонів гривень за неякісні житлові послуги
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 




 


 

Киянам повернули 11 мільйонів гривень за неякісні житлові послуги

За перші місяці 2019 року Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду Києва повернули містянам за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій 11,24 млн грн

Як повідомляє Управління (інспекція) самоврядного контролю КМДА, за перші місяці 2019 року Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду Києва повернули містянам за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій 11,24 млн грн.

В Управлінні розповіли, що з початку року до них надійшло 142 письмових звернення громадян. Це скарги на порушення при наданні житлово-комунальних послуг. Усі заяви опрацювали та провели контрольні заходи. Переважна кількість звернень стосувалася неналежного опалення та завищених нарахувань за послуги з централізованого опалення.

Крім того, містяни зверталися за консультаціями, їх отримали 154 людини. Їм пояснювали, які є інструменти контролю зі сторони споживачів, коли надають неякісні або невчасні послуги з утримання будинків, допомагали складати акти-претензії.Форма акту-претензії та порядок проведення перерахунку визначені в постанові Кабінету міністрів України від 11 грудня 2013 р. № 970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі» та в постанові Кабінету міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг».

 

 
Коментарі (0)