Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТарифи ЖКГКиянам повернули гроші за неякісні компослуги
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Киянам повернули гроші за неякісні компослуги

Киянам повернули 56 млн грн за неякісні комунальні послуги протягом минулого року

За неналежне утримання будинків та прибудинкових територій киянам перераховано 13,7 млн грн, за ненадання або надання неналежної якості комунальних послуг – 42,3 млн грн. Зокрема з цих коштів за послугу централізованого опалення було перераховано 17,3 млн грн, у тому числі, за 2,5 місяці поточного опалювального періоду – на суму 4,7 млн. грн.

Слід зазначити, що за підсумками 2012 року серед будинків комунальної форми власності відсоток поточної сплати складає 90,7%. А оплата за спожиті житлово-комунальні послуги з врахуванням погашеної заборгованості досягнула 98,6%. Стовідсоткових показників у цьому плані досягли за підсумками минулого року Голосіївський та Дарницький райони.

Такі високі показники стану сплати за житлово-комунальні послуги у Києві, можуть бути пов’язані з рішенням міської влади про застосування двох розмірів тарифів в залежності від терміну оплати (не пізніше або після 20 числа місяця, що настає за розрахунковим), яке набрало чинності з лютого 2011 року.

Так, у серпні 2010 року за спожиті житлово-комунальні послуги не мали заборгованості лише 51,6% киян. На кінець 2012 року у 76,4% споживачів послуг заборгованість відсутня взагалі. Незначну поточну заборгованість мають майже 22% жителів міста, і лише 1,7% особових рахунків мають заборгованість більше ніж 10 тис. грн.

 
Коментарі (2)
Михайло1
28 Січня 2013 p. 14:40
В отношении возврата денег за не оказанные услуги сплошное враньё!!!! Я пытался добиться пресчета за "горячую" воду в своём ЖЕКе - что об стенку горохом. Говорят: " .. мы тут не при чем, Киевэнерго нам сделает пересчет, а мы вам..". Две недели ни нормального отопления, ни горячей воды (об этом по телевидению во всех новостях говорили). По воде мерял температуру и расчитывал согласно Постановлению кабмина тариф. Должен быть пересчет гривень на 40...50 меньше, чем в обычный месяц. Но, парадокс, ЖЕК сообщил, что сделан пересчет по теплу... ???? ВНИМАНИЕ.... за трех комнатную квартиру возврат 9,51 грн. А теперь вопрос..А горячая вода за этот период была нормальной???? По тарифам должна быть 50-75 градусов. Как может один и тот же теплоноситель НЕ НАГРЕТЬ систему отопления и НАГРЕТЬ???????? систему горячего водоснабжения... Вот так нам цинично врут в глаза и вот так нас обдирают... говоря при этом, что так заботятся о нас... Тьфу, противно читать этот бред...
Михаил
28 Січня 2013 p. 17:13
Хотите сказать, что у вас вода из батарей подается в краны с горячей водой?