Рус Укр
ГоловнаКоментаріТарифи ЖКГКияни розраховуватимуться за тепло по-європейськи
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кияни розраховуватимуться за тепло по-європейськи

Киянам пропонують платити за опалення та гарячу воду за європейським зразком. У столиці розробили нову форму платіжки за тепло на основі білінгової системи та з урахуванням побажань мешканців міста.

Кияни отримали можливість здійснювати розрахунки за опалення та гарячу воду за допомогою нових зручніших платіжок. Про це під час прес-конференції, присвяченій впровадженню нових розрахунків за тепло, повідомив комерційний директор ПАТ «Київенерго» Євген Бушма, передає кореспондент «України Комунальної».

За його словами, участь у створені нових платіжок брали кияни. Впродовж декількох тижнів мешканці столиці висловлювали свою думку щодо запропонованих нововведень.

Саме завдяки пропозиції киян, нові платіжки враховуватимуть дані багатотарифних лічильників.

Зокрема, нові платіжки за опалення та гаряче водопостачання відрізняються:

- можливістю окремого обліку кількох лічильників гарячої води;

- врахуванням показань багатотарифних лічильників.

Так, клієнтам, які надали «Київенерго» поточні показання своїх лічильників гарячої води наприкінці місяця, надходитимуть автоматично заповнені платіжки (з урахуванням пільг і субсидій).

Тож, тим, у кого встановлено кілька лічильників, зручніше зазначати показання для кожного приладу в окремій графі.

«Впровадження нової системи розрахунків за тепло та гарячу воду – один з етапів реалізації стратегії клієнтоорінтованості «Київенерго». Ми вдосконалили базу даних наших клієнтів, на її платформі створили білінгову систему на зразок тих, якими користуються наші європейські колеги. Важливо, що у створенні нової платіжки брали участь наші клієнти. Це дозволило зробити формат розрахунку за послуги максимально зручним. Компанія висловлює вдячність своїм клієнтам за конструктивний діалог та ідеї», - зазначив пан Бушма.

Читайте також: Киянам пропонують структуру тарифів на тепло в інфографіці

В компанії також зазначають, що значна частина мешканців столиці, які взяли участь в опитуванні, відмовилися розраховуватися за прогнозними показниками на кінець місяця, зазначивши, що розрахунок за поточними значеннями для них більш звичний та зручний.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, компанія «Київенерго» спростила бланк для оплати за послуги електропостачання. Відтак, кияни вже цього місяця отримають відкориговані платіжки на сплату електрики, які буде значно легше заповнювати. Про це повідомили в прес-службі «Київенерго».

Зокрема, змін зазнали такі стрічки в бланку:

1) додано ім'я власника особового рахунку;

2) зазначається тариф, який діє з 1 квітня цього року та розраховується, виходячи з трьох блоків (обсягів) споживання:

до 100 кВт∙г – 36,6 коп/кВт∙г;
101 - 600 кВт∙г – 63 коп/кВт∙г;
601 та більше кВт∙г – 140,7 коп/кВт∙г.  

3) зазначено розрахункові показання лічильника, за якими відбувалось нарахування суми до сплати відповідно до обсягу споживання.

 
Коментарі (4)
Коля Пухов1
12 Серпня 2015 p. 14:02
Якщо у квартирі немає лічильника гарячої води (ГВ), то оплата за ГВ може нараховуватись відповідно до норм споживання. Але шахрайство полягає у тому, що норми споживання при цьому беруть старі (більші), а ціну на ГВ -- нову (також більшу). Невже таке очевидне шахрайство вже більше року відбувається без участі держави?
Коля Пухов1
12 Серпня 2015 p. 14:10
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки свого часу.
Наталія
14 Серпня 2015 p. 23:02
Я поддреживаю вас КОЛЯ,думаю,что практически все киевляне сталкиваются с платежками на электроэнергию с выдуманными данными.особенно это интересно"читать" летом,когда многие отсутствуют дома потому что в отпуске или просто живут на даче.Кроме того не забывайте - когда вы идете в админцетр Киевэнерго для сверки,то там требуют наличие квитанций за последние 5(ПЯТЬ)лет,а не за три.Все хозяйственные долги имеют силу три года.А попробуйте просчитать свои затраты за последние пять! лет,когда каждый год менялся тариф,а за эти два года по нескольку раз в год.Сложно это сделать молодым,ачто говорить о стариках,которые боятся долгов более всех,ведь они просто нищенствуют,но стараются сохранить квартиру и все услуги.
Наталія
14 Серпня 2015 p. 23:14
Очень интересно узнать - каким образом Киевэнерго будет собирать данные для подсчета гкалорий на подогрев воды и на обогрев.При всем этом скорей всего ОСББ как и раньше будут приносить показания теплосчетчиков и теперь еще носить данные по воде. До этого мы сами все считали, вносили в платежки. И самое главное - жильцы могли проверить все данные,свериться,уточнить,а если была ошибка,то сразу же получить новую квитанцию или данные учитывались на след.месяц.При чем это все можно было сделать по телефону.А теперь будем ездить еще и по этому поводу в Киевэнерго.Это для тех, кто понимает сколько надо платить за горячую воду и тепло. Все по поговорке : мені не треба щоб ти зробив, треба щоб ти втомився.