Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГКиївенерго приймає заявки споживачів через Інтернет
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київенерго приймає заявки споживачів через Інтернет

На офіційному Інтернет-сайті ПАТ «Київенерго» розпочав роботу новий зручний для споживачів веб-сервіс – «Заявка на проведення робіт»
На офіційному Інтернет-сайті ПАТ «Київенерго» розпочав роботу новий зручний для споживачів веб-сервіс – «Заявка на проведення робіт». З його допомогою споживачі можуть замовити ряд послуг Компанії без відвідування сервісної дільниці, тільки скориставшись електронною формою.

«Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Компанії.

Веб-сервіс дозволяє замовити безкоштовні послуги з опломбування, розпломбування, заміни дефектного лічильника та встановлення лічильника замість викраденого, а також отримати рахунок для оплати виконання робіт із обстеження, параметризації, перевірки чи експертизи лічильника, відключення або підключення до мереж електропостачання. Завдяки новому веб-сервісу споживач має можливість зекономити власний час і зусилля за рахунок відсутності черг і доступності Інтернету у будь-який час доби.

«З кожним новим веб-сервісом Компанія відкриває своїм клієнтам можливості не тільки ощадного використання часу, але й дистанційного управління процесом отримання побутових послуг. Для динамічних мешканців мегаполісу «Заявка на проведення робіт», відправлена електронною поштою, безумовно стане зручним способом вирішення дрібних побутових питань», – пояснила мету запровадження сервісу в.о. комерційного директора ПАТ «Київенерго» Алла Танащук.

Щоб скористатися сервісом, споживачу потрібно заповнити обов’язкові поля заявки – персональні дані, номер особового рахунку, адресу, тип лічильника, його показання, електронну адресу, контактний телефон та бажані дату і час надання послуги. Фахівець сервісної дільниці Київенерго обробляє заявку і направляє клієнту підтвердження про її отримання із детальною інформацією про візит майстра (якщо мова йде про безкоштовну послугу) або листа із заявкою та рахунком на сплату послуги.

Нагадаємо, у серпні на офіційному Інтернет-сайті Київенерго розпочав роботу сервіс для побутових споживачів електроенергії – «Електронна абонентська книжка», а у квітні – «Знайди свою сервісну дільницю».

 
Коментарі (0)