Київська міська державна адміністрація у п'ятницю видала наказ, що зобов'язує столичний метрополітен демонтувати монітори у вагонах поїздів метро. Про це пише Взгляд.
«Монітори належать рекламним агентствам. У них є борги перед метрополітеном, їх не оплачують. Тому і наказали прибрати монітори», - пояснили в департаменті суспільних комунікацій КМДА.
Як пише видання, сам метрополітен від такого рішення не в захваті.
«Крім рекламних цілей, монітори використовувалися для двомовного показу назв станцій прибуття і прямування поїзда, пересадочних вузлів. На них транслювали інформаційні пояснення про вакансії в метро», - повідомили в прес-службі Київського метрополітену.
У рекламному агентстві розповіли, що ціна за трансляцію реклами на моніторах у вагоні визначається двома критеріями: тривалістю ролика і так званим коефіцієнтом станцій». Це означає, що трансляція ролика в проміжку між «Хрещатиком» та «Театральній» коштує дорожче, ніж між станціями на периферії. Так, місяць трансляції 10-секундного ролика обійдеться рекламодавцеві від 3,4 до 4,5 тисяч гривень в залежності від популярності станцій. А за 20-секундну рекламу платять від 6,5 до 8,5 тис. гривень.
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, в столичному метро очікується суттєве подорожчання вартості проїзду. Підвищення вартості проїзду орієнтовно до 3 грн відбудеться, швидше за все, з 1 лютого 2014 року.