Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКиївське метро відмовиться від реклами
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київське метро відмовиться від реклами

У вагонах столичного метро вводять заборону на монітори. В адміністрації метрополітену виник конфлікт з рекламодавцями.

Київська міська державна адміністрація у п'ятницю видала наказ, що зобов'язує столичний метрополітен демонтувати монітори у вагонах поїздів метро. Про це пише Взгляд.

«Монітори належать рекламним агентствам. У них є борги перед метрополітеном, їх не оплачують. Тому і наказали прибрати монітори», - пояснили в департаменті суспільних комунікацій КМДА.
Як пише видання, сам метрополітен від такого рішення не в захваті.
 
«Крім рекламних цілей, монітори використовувалися для двомовного показу назв станцій прибуття і прямування поїзда, пересадочних вузлів. На них транслювали інформаційні пояснення про вакансії в метро», - повідомили в прес-службі Київського метрополітену.
 
У рекламному агентстві розповіли, що ціна за трансляцію реклами на моніторах у вагоні визначається двома критеріями: тривалістю ролика і так званим коефіцієнтом станцій». Це означає, що трансляція ролика в проміжку між «Хрещатиком» та «Театральній» коштує дорожче, ніж між станціями на периферії. Так, місяць трансляції 10-секундного ролика обійдеться рекламодавцеві від 3,4 до 4,5 тисяч гривень в залежності від популярності станцій. А за 20-секундну рекламу платять від 6,5 до 8,5 тис. гривень.
 
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, в столичному метро очікується суттєве подорожчання вартості проїзду. Підвищення вартості проїзду орієнтовно до 3 грн відбудеться, швидше за все, з 1 лютого 2014 року.
 
 
Коментарі (0)