Рус Укр
ГоловнаКиїв та кияниВодопостачанняКиївводоканал нагадує, що тільки вони опломбовують лічильники холодної води
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київводоканал нагадує, що тільки вони опломбовують лічильники холодної води

Останнім часом до контакт-центрів Київводоканалу надходять скарги щодо шахрайства по процедурі опломбування лічильників та їх передачі на комерційний облік.
Згідно п. 4 ст. 6 розділу ІІ Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» Київводоканал зобов’язаний приймати вузли обліку, встановлені відповідно до вимог цього Закону, на абонентський облік протягом 14 календарних днів, про що складається відповідний акт, повідомляє прес-служба підприємства.
 
У разі заміни лічильника холодної води або його первинного встановлення, підприємство просить споживачів подавати заявку на опломбування лічильника до Call-центру Київводоканалу за тел.: 202-02-02
 
Останнім часом до контакт-центрів Київводоканалу надходять скарги  щодо шахрайства по процедурі опломбування лічильників та їх передачі на комерційний облік.
 
Мешканці жаліються, що до квартир приходять невідомі та представляються уповноваженими особами Київводоканалу або підрядної організації ТОВ «Мастергаз», пропонують за грошову компенсацію опломбувати лічильник та передати його на комерційний облік, вимагаючи від споживачів надати цілий пакет документів для нібито оформлення договору з Київводоканалом.  Після чого опломбовують лічильник пломбами, які дуже схожими на пломби Київводоканалу. 
 
В результаті цих  шахрайських дій страждають споживачі, які очікують нові платіжки з урахуванням нібито опломбованого лічильника.
 
Київводоканал офіційно заявляє, що не співпрацює з жодними підрядними організаціями для проведення процедури опломбування лічильників та запевняє, що жодна інформація про опломбування та передачу таких лічильників на комерційний облік не  надходить.
 
Для того, щоб не стати жертвою шахраїв, потрібно перевірити наявність посвідчення працівника Київводоканалу (див. зразок) та слідкувати, щоб у його наряді був вказаний  номер Вашої квартири.

Для опломбування  лічильника  необхідно залишити  заявку в Центрі обслуговування споживачів Київводоканалу (тел. (044) 202-02-02, 202-02-04,  200-73-55). Ця процедура є безкоштовною.  

 
Коментарі (0)