Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняКомунальники перевіряють, скільки води п'ють кияни
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Комунальники перевіряють, скільки води п'ють кияни

Контролери ПАТ АК «Київводоканал» проводять звірки показників будинкових лічильників. «Україні Комунальній» вдалося поспілкувалась з одним із співробітників підприємства.

Робітники водопровідного господарства відділу по роботі з юридичними особами розрахункового департаменту ПАТ АК «Київводоканал» проводять щомісячну перевірку приладів для обліку загального обсягу питної води, яка подається у будинки через централізовану систему водопостачання. Про це повідомили в прес-службі підприємства.

Зокрема, в столиці нараховується близько 35 тисяч приладів обліку, що підлягають контролю з боку Київводоканалу. Місто умовно розподілено на 457 маршрутів для контролерів. За кожним із контролерів водопровідного господарства закріплено по 3-5 маршрутів. Загалом у розрахунковому департаменті 98 таких співробітників. За місяць контролер повинен перевірити мінімум 355 будинкових лічильників – це обов’язкова норма. Отримані дані він передає інженеру. Він, в свою чергу, зобов’язаний їх проаналізувати та на основі цієї інформації провести нарахування абоненту. Сама процедура в середньому займає близько 15 хвилин, однак до зняття даних заздалегідь обов’язково необхідно домовитись про зустріч з представником абонента, який супроводжує кожен такий похід та в кінці зобов’язаний підписати акт про зняття показань з приладу обліку.

Випадково «Україна Комунальна» стала свідком того, як працюють контролери «Київводоканалу». Біля редакції ми зустріли співробітника підприємства, яка намагалася домовитись з балансоутримувачем житлового будинку про здійснення перевірки. На запитання «У.К.», чи існують перешкоди в роботі контролерів, вона розповіла, що загалом люди відносяться до перевірок відповідально. Втім, контролерові довелось чекати, поки знайдеться той, хто відкриє їй підвал та допустить до лічильників, не менше 15-20 хвилин.

Заступник начальника управління по роботі з абонентами Розрахункового департаменту Київводоканалу Тетяна Пєтухова зазначає, що контролер зобов’язаний «не просто записати цифри у книжку, а ретельно оглянути технічний стан лічильника, цілісність пломби, запірної арматури, мереж, потім усе підрахувати та подати зведені дані на розгляд інженеру». Акт про зняття показників з приладу обліку обов’язково підкріплюється фотознімком, який крім зображення лічильника містить інформацію про номер контролера, номер книги (маршруту), дату, час, особовий рахунок лічильника.

Директор розрахункового департаменту «Київводоканалу» Станіслав Каплуненко також повідомив, що в найближчий час в одному з районів столиці розпочнеться пілотний проект впровадження дистанційного зняття показників лічильника та передачі даних на окремий сервер. «За таких умов контролеру потрібно не щомісяця, а орієнтовно раз у квартал перевіряти лічильники, щоб упевнитися в їх справності», – зазначив він. 

 
Коментарі (0)