Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА.
«Для нас безпека пасажирів – пріоритетна. Усі ті випадки, які траплялися у метро, і я дозволю собі зазначити, що траплялись вони вкрай рідко, є безпрецедентними. І кожен з таких випадків нашими службами глибоко аналізується і вивчається, а виявлені недоліки – негайно виправляються. Разом з тим, ми постійно працюємо над удосконаленням транспортної мережі столиці. Зокрема, плануємо поліпшити систему сповіщення пасажирів метрополітену. Наприклад, для того, щоб у разі виникнення позаштатної ситуації поінформувати киян про можливі зміни у графіку роботи метро, чи про причини затримки руху поїздів, щоб пасажири почувалися безпечно і не хвилювалися», – зазначив заступник голови КМДА Анатолій Голубченко.
Він підкреслив, що завдання міської влади полягає у тому, аби кияни та гості столиці почувалися безпечно у підземці, адже щодня метрополітеном користується у середньому 1,5 млн пасажирів – а це фактично кожен третій мешканець Києва.
Нагадаємо, з п’ятниці дві спеціально створені комісії працюють у столичному метрополітені. Одна з них вивчає причини нещасного випадку, що стався у четверг, 1 листопада, на станції «Золоті ворота», інша незабаром перевірить справність усіх ескалаторів у метро.