Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГНа будівництво метро на Троєщину бракує коштів
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

На будівництво метро на Троєщину бракує коштів

На будівництво метро на Троєщину з міськбюджету цьогоріч передбачено майже 150 млн грн. Цих коштів недостатньо, втім, у Київраді сподіваються на на збільшення асигнувань.

У київському міському бюджеті на 2014 рік передбачено виділення 147 млн грн на будівництво метро на Троєщину. Про це заявила секретар Київської міської ради Галина Герега, - повідомляє «РБК-Україна».

«На метро на Троєщину гроші передбачені в сумі 147 мільйонів гривень», - сказала вона.

На зауваження журналістів про те, що цих грошей не вистачить навіть для будівництва однієї станції, Галина Герега зазначила, що сподівається на збільшення асигнувань з держбюджету.

Голова КМДА Володимир Макеєнко у свою чергу зазначив, що будівництво метро - це питання державного рівня, а тому без держпідтримки такий проект нереальний.

Пан Макеєнко має намір налагодити роботу з депутатами-мажоритарниками з Києва по просуванню цього питання на державному рівні.

Нагадаємо, Київрада прийняла міський бюджет на 2014 рік з доходами 20,1 млрд грн та витратами 19,8 млрд грн.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, крім фінансових факторів, ще однією проблемою запуску метро на Троєщину є складність з'єднання його з уже розвиненою інфраструктурою столиці.

 
Коментарі (0)