У столичних маршрутках, які обслуговує КП «Київпастранс», запровадили пілотний проект автоматизованої системи підрахунку пасажирів. Такі заходи дозволили підняти збір виручки у транспорті на 25% за короткий проміжок часу. Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації.
За інформацією «Київпастрансу», впровадження вказаної системи, надає можливість не тільки контролювати збір виручки, кількість пасажирів у салоні, тривалість поїздки, а також надає можливість обробки та підготовки аналітичних даних у розрізі кожної рухомої одиниці, маршруту, автобусного парку в реальному часі та за даний період.
Наразі, пілотний проект реалізовано у тестовому режимі на базі рухомого складу Автобусного парку №1, електронними датчиками обладнано 19 із 60 автобусів, які працюють на автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі.
Запровадження автоматизованої системи підрахунку кількості пасажирів, за короткий проміжок часу дозволило підняти збір виручки до 25%. Так, до впровадження системи підрахунку пасажирів, рівень збору виручки становив близько 102 тис. грн за один робочий день, а після впровадження системи збільшився до 128-130 тис. грн.
«Для мене як керівника комунального підприємства головним є викоренення будь-яких схем, пов’язаних із недоотриманням коштів підприємством. Першочерговий крок – це підняття рівня збору виручки. Не зважаючи на можливе незадоволення та супротив з боку недобросовісних працівників, ми впровадимо автоматизовану систему підрахунку пасажирів у кожній рухомій одиниці та таким чином збільшимо фінансові надходження підприємства і заощадимо кошти міського бюджету», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.