Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПасажирів київських маршруток ставлять на «лічильник»
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Пасажирів київських маршруток ставлять на «лічильник»

«Київпастранс» підсилює контроль за збором виручки на автобусних маршрутах режиму маршрутного таксі. Впровадження автоматизованої системи підрахунку пасажирів дозволяє підняти збір виручки у транспорті на 25%.

У столичних маршрутках, які обслуговує КП «Київпастранс», запровадили пілотний проект автоматизованої системи підрахунку пасажирів. Такі заходи дозволили підняти збір виручки у транспорті на 25% за короткий проміжок часу. Про це «Україні Комунальній» повідомили в прес-службі Київської міської державної адміністрації.

За інформацією «Київпастрансу», впровадження вказаної системи, надає можливість не тільки контролювати збір виручки, кількість пасажирів у салоні, тривалість поїздки, а також надає можливість обробки та підготовки аналітичних даних у розрізі кожної рухомої одиниці, маршруту, автобусного парку в реальному часі та за даний період.
 
Наразі, пілотний проект реалізовано у тестовому режимі на базі рухомого складу Автобусного парку №1, електронними датчиками обладнано 19 із 60 автобусів, які працюють на автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі.
 
Запровадження автоматизованої системи підрахунку кількості пасажирів, за короткий проміжок часу дозволило підняти збір виручки до 25%. Так, до впровадження системи підрахунку пасажирів, рівень збору виручки становив близько 102 тис. грн за один робочий день, а після впровадження системи збільшився до 128-130 тис. грн.
 
«Для мене як керівника комунального підприємства головним є викоренення будь-яких схем, пов’язаних із недоотриманням коштів підприємством. Першочерговий крок – це підняття рівня збору виручки. Не зважаючи на можливе незадоволення та супротив з боку недобросовісних працівників, ми впровадимо автоматизовану систему підрахунку пасажирів у кожній рухомій одиниці та таким чином збільшимо фінансові надходження підприємства і заощадимо кошти міського бюджету», – зазначив генеральний директор КП «Київпастранс» Сергій Майзель.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», київська влада вимагає у чиновників та Нацкомісії, аби ті змусили монополістів обґрунтувати встановлення нових тарифів на ЖКП та презентувати вартість їхніх послуг.
 
Коментарі (0)