Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПоїздки столичною підземкою не змінюватимуть вартості
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Поїздки столичною підземкою не змінюватимуть вартості

Київська влада запевняє, що вартість проїзду у столичній підземці підвищуватися не буде.

Вартість проїзду у Київському метрополітені не підвищуватиметься. Про це заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко, - інформує «Україну Комунальну» прес-служба КМДА.

За його словами, сьогодні місто дотує кожну поїздку в метро. Аби визначити суму, яку необхідно компенсувати підприємству, місто щороку обраховує економічно обґрунтований тариф однієї поїздки задля можливості підтримувати КП «Київський метрополітен».

«Варто розуміти різницю між поняттями «тариф» та «вартість проїзду». Тариф ми визначаємо для того, щоб мати змогу компенсувати з міського бюджету затрати підприємства на перевезення одного пасажира. Так, відповідно до розрахунків КП «Київський метрополітен», економічно обґрунтований тариф на 2013 рік становить 3-3,05 гривні. Фактично, сьогодні місто дотує кожну поїздку на 1 гривню. Крім того, 84 тисячі киян мають право безкоштовного проїзду в метрополітені також за рахунок міського бюджету», – пояснив заступник голови КМДА.

За словами Руслана Крамаренка, розрахунковий тариф визначається комунальним підприємством відповідно до собівартості перевезень і застосовується при визначенні суми компенсації витрат із міського бюджету.

«Раніше ми могли точно обрахувати кількість звичайних поїздок, проте мали орієнтовний обсяг перевезень пільговиків. Після запровадження проекту «Картка киянина» ми маємо точну цифру кількості поїздок пільгових категорій і компенсуємо лише фактичні витрати. Наразі, ця цифра виявилася втричі меншою, ніж вираховувалась за формулою, адже не всі пільговики користуються послугами метрополітену щодня», – зазначив Руслан Крамаренко.

 
Коментарі (0)