Рус Укр
ГоловнаПублікаціїМістобудуванняПроекти, які зроблять Київ кращим
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Проекти, які зроблять Київ кращим

Якою б не була гарною столиця України, їй завжди є до чого прагнути, куди розвиватися. Пропонуємо на прикладі світових мегаполісів ряд напрямків, за якими могло б протікати київське майбутнє.

Успішні проекти, які я бачив за кордоном, об'єднані, головним чином, взаємною любов'ю. Жителів - до міст, міст - до їхніх мешканців. Проекти більш або менш технологічні, грандіозні або локальні... Незмінна лише взаємна любов. Пише Сергій Гусовський nvua.net.

Почну з прози життя - сміття. У свій час міській владі Відня вдалося умовити геніального австрійського художника і архітектора Фріденсрайха Хундертвассера зайнятися трансформацією сміттєспалювального заводу Spittelau в об'єкт сучасного мистецтва. Тепер він приваблює туристів, дозволяє екологічно безпечно позбавлятися від сміття, а теплом, отриманим від горіння, опалює підприємства і житлові квартали.

У Чикаго надзвичайно ефективна система e-government (електронного уряду). З її допомогою можна простежити не лише за виконанням міського бюджету, але і за такими цікавими штуками, як історії перевірок санепідемстанцією будь-якого закладу Чикаго з усіма деталями, включаючи причини та розміри виписаних штрафів. За кілька кліків кожен бажаючий отримує вільний доступ до системи міського управління будь-якого рівня.

Від раціонального до емоційного - на південному-сході Буенос-Айреса, де річка Матанса-Ріачуело впадає в океан, розташований знаменитий своїми академіями танго і командою Марадони район Ла-Бока. До початку 1990-х до нього примикала моторошна територія припортових складів. Там тепер красуються квартали Puerto Madero-втілення мрії щодо сучасного міського девелопменту. І не дивно, адже для роботи над проектом влада залучила таких грандів архітектури, як Сантьяго Калатрава, Норман Фостер, Сезар Пеллі і Філіп Старк.

Ще один приклад вдалих трансформацій - в Нью-Йорку, де на шляхах покинутої наземної залізниці була створена паркова алея довжиною більше 2 км. Це фактично висячі сади під назвою HighLine. Тепер на околицях парку йде справжній будівельний бум, і Челсі (сумовитий минулого район) отримав у свою скарбничку черговий pointofattraction.

Столиця і душа Баварії - Мюнхен - вражає феноменальною системою міського транспорту. Вона настільки ефективна, що дозволяє взагалі не використовувати автомобіль. Вже не раз Мюнхен перемагав у європейських номінаціях на кращі транспортні рішення для міського середовища. Нам в Києві всього-то й потрібно, що почати з розробки коректної транспортної моделі міста, а не говорити про швидкісні трамваї, роздаючи наліво і направо нові маршрути для старих маршруток.

І якщо зайшла мова про транспорт, згадаю про міський велопрокат Парижа, система якого підкорила мене своєю зручністю. Велосипедні доріжки і обладнані стоянки дозволяють без найменшого зволікання обзавестися двоколісним транспортом, прокататися до потрібного аррондисмана і здати велосипед там, де він вже не потрібен, оскільки пункти прокату розкидані по всьому місту.

Читайте також: Міста світу об’єднані велошляхами

Переїхавши через Ла-Манш, бачимо інше рішення транспортних потреб європейської столиці. Практичні британці активно використовують картку-всюдихід OysterCard, яка дозволяє оплачувати будь-які види міського транспорту від метрополітену і автобусів до залізниці і річкових трамваїв. Система OysterCard зручна і для городян (оскільки економить час та гроші), і для бюджету Лондона (дозволяючи акумулювати досить пристойні гроші).

Про Італію міг би розповісти багато чого, але один з найважливіших моментів - криштально чиста питна вода в її містах. Так, та вода, що тече з кранів. Навіть найкраща у світі піца робиться з тіста, яке замішано на водопровідній воді.

Не можу не згадати Тбілісі. Його історія, традиції, вино і їжа тягнуть до себе у будь-яку пору року. Але сьогодні білу заздрість викликає інше - те, як працює місцева поліція. Грузинам вдалося зграї дрібних злодіїв перевести до сучасної, грамотної та ефективної організації. Її мета - не штрафувати і карати, а допомагати місту жити.

І нарешті, Львів, де взаємодія влади і бізнесу дозволяють спільно розвивати місто і робити його одним з найбільш зручних для життя. Гуманітарні та освітні проекти, фестивалі, готелі і ресторани. Скептикам рекомендую з'їздити до Львова, а львів'янам, хто любить покритикувати свою міську владу, я б порадив погостювати в інших метрополіях України.

На закінчення хочу сказати: Києву зараз непросто. Але наше місто переживало часи і гірші. Кияни ніколи не кидали своє місто в біді. І вже точно ми не кинемо його сьогодні.

 
Коментарі (1)
I am1
16 Жовтня 2014 p. 18:52
доживем ли мы до внедрения этих проектов в Киеве, вот в чем вопрос!