Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГРекламу в центрі Києва хочуть заборонити
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Рекламу в центрі Києва хочуть заборонити

Проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві розміщено на сайті kmv.gov.ua для обговорення громадськістю. 26 січня документ буде винесено на розгляд депутатів Київської міської ради

Правила розташування рекламних конструкцій у Києві будуть змінені.

Про це сьогодні, 12 січня, повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Пузанов під час робочої зустрічі із представниками компаній-операторів зовнішньої реклами, інформує прес-служба КМДА.

У ході зустрічі було обговорено проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві та нові тарифи на розміщення конструкцій.

«Нашою метою є створення у столиці неагресивного, комфортного для киян середовища, у якому реклама не заважає мешканцям, а прикрашає місто», – сказав О.Пузанов.

За його словами, згідно із проектом Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві планується ввести чотири зони розміщення рекламних об’єктів. Зокрема, у нульовій зоні (до якої увійдуть буферні території архітектурно-історичних заповідників, об’єктів Всесвітньої культурної спадщини ЮНЕСКО, пам’ятки історії та архітектури, а також прилегла до них забудова, ландшафтні парки та адміністративний центр міста) буде заборонено розміщення будь-яких рекламних засобів.

Проект Концепції розвитку зовнішньої реклами в місті Києві розміщено на сайті kmv.gov.ua для обговорення громадськістю. 26 січня документ буде винесено на розгляд депутатів Київської міської ради.

При обговоренні документу міська влада також прислухалася до пропозицій підприємців стосовно зонування територій розміщення носіїв.

«Такий тип відносин бізнесу та влади є близьким до оптимального, – зауважив О.Пузанов. – Оператори ринку знають, що їх чекає у майбутньому, а міська адміністрація готова йти назустріч їхнім обґрунтованим побажанням».

Так, прислухавшись до зауважень підприємців стосовно суттєвого зменшення їхніх доходів у січні та лютому, міська влада погодилася на введення нових тарифів на розміщення зовнішньої реклами з 1 березня 2012 року, а не з 1 січня, як планувалося.

Тарифи на розміщення зовнішньої реклами для операторів зростуть у середньому на 20%. Винятком стане плата за розміщення лайтпостерів – вона збільшиться на 25%. З 1 вересня, після обговорення із представниками ринку, тарифи можливо будуть ще раз переглянуті.

«Рекламні компанії кожен рік збільшують плату для своїх клієнтів на величину медіаінфляції. Натомість київська влада у 2009 році суттєво зменшила тарифи для операторів і три роки не корегувала їх. Плату за місця необхідно привести до ринкових реалій», – підкреслив О.Пузанов.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)