Рус Укр
ГоловнаГоловнеТранспортРемонт столичных ескалаторів вийшов на нову стадію
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Ремонт столичных ескалаторів вийшов на нову стадію

На станції метро «Політехнічний інститут» завершилася одна зі стадій капітального ремонту ескалатора – демонтаж його складових.

Протягом двох тижнів над капітальним ремонтом екскалатора станції метро «Політехнічний інститут» пітніло 22 працівники ескалаторної служби столичної підземки в три зміни. Як результат, уже в середині березня ескалатор знову зможе перевозити пасажирів, - інформує «Україну Комунальну» прес-служба Київського метрополітену.

Під час капітального ремонту величезний механізм повністю і в чіткій послідовності розбирають. Спочатку робітники знімають східці, далі – тягові ланцюги, напрямні, поручневі пристрої, головний електродвигун, допоміжний привід, вали редукторів тощо.

Усі складові частини механізму вивозять зі станції в майстерні ескалаторної служби. Вивантажувати їх доводиться за допомогою крану, оскільки лише один головний вал, який приводить у рух сходове полотно, важить близько 9 тонн.

Зазвичай, замінювати доводиться до 50% настилу – верхнього шару східців, на яких стоять пасажири. Паралельно в машинній залі станції тривають роботи з ремонту або заміни металоконструкцій, напрямних ескалатора та великогабаритних вузлів, налагоджується електрообладнання.

Після ремонту й заміни деталей їх знову зберуть у складові частини механізму, які доставлять назад на станцію для подальшого монтажу конструкції. Оновлений ескалатор введуть в експлуатацію лише після того, як він пройде обкатку та перевірку контролюючими органами.

У КП «Київський метрополітен» також повідомили, що одразу після запуску в роботу ескалатора №3 розпочнеться демонтаж механізму №2, який за обсягом пробігу також підлягає ремонту. Усього протягом 2013 року планується здійснити капітальний ремонт 13 ескалаторів столичної підземки.

Катерина Ляшевська

 
Коментарі (0)