Рус Укр
ГоловнаКиївські будніУтилізація ТПВРівень платежів за вивезення сміття у березні за місяць знизився на 15%
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

Рівень платежів за вивезення сміття у березні за місяць знизився на 15%

Рівень оплати киянами за послуги з вивезення побутових відходів за березень складає 77%: у порівнянні з попереднім місяцем рівень платежів за цю послугу знизився орієнтовно на 15%
Рівень оплати киянами за послуги з вивезення побутових відходів за березень складає 77%: порівняно з попереднім місяцем рівень платежів за цю послугу знизився орієнтовно на 15%. В абсолютних цифрах за вивезення сміття у березні кияни не доплатили майже 14,5 млн грн. 
 
При цьому під час епідемії коронавірусної інфекції комунальні служби, які вивозять сміття, працюють у посиленому режимі в умовах підвищеної небезпеки. Про це повідомила пресслужба КП «Київкомунсервіс».
 
Сьогодні для безперебійного надання послуг із вивезення побутових відходів до роботи залучено 508 працівників, працюють 157 екіпажів та 124 одиниці транспортних засобів – сміттєвози, мультиліфти, мийки тощо. На день вивозиться близько 3 500 тонн сміття.
 

«У березні платежі за послугу з вивезення побутових відходів суттєво знизились. Недоплата у 14,5 млн грн – це серйозна загроза, адже платежі населення – це єдине джерело для виплат заробітної плати працівникам, які вивозять сміття, від цього залежить можливість закупівлі пального, обслуговування автотранспорту, контейнерів тощо. Тому ми звертаємось із проханням знайти можливість та розрахуватись за комунальну послугу. Враховуючи небезпеку зараження коронавірусом, закликаємо всіх робити платежі онлайн», – говориться у повідомлені. 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
07 Квітня 2020 p. 20:57
Раніше усі компослуги сплачувались однією платіжкою. Потім придумали так звану "комісію" (споживач повинен внести додаткову плату при сплаті за компослугу), і одну платіжку розділили на шість платіжок ( посортували по видам компослуг). Спочатку це шахраювання не дуже обурило споживачів - нікому тоді навіть у голову не прийшло, що тепер прийдеться платити чималу "комісію" окремо за кожну платіжку. А потім, через деякий час, вже розділені платіжки знову поділили принамні на дві - таким чином "комісія" збільшилася ще у 2 рази.---------------------------------------------------А тепер, наче б то, знову готується черговий поділ платіжок, а отже, і подальше зростання "комісії". Відповісти