Рус Укр
ГоловнаПублікаціїОпалювальний сезон 2024-2025Що робити, щоб не допустити замерзання системи теплопостачання при позаштатній ситуації (покрокова інструкція)
Новини ЖКГ
21 Червня 2024 p.
20 Червня 2024 p.
19 Червня 2024 p.
18 Червня 2024 p.
17 Червня 2024 p.
14 Червня 2024 p.
13 Червня 2024 p.
11 Червня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Що робити, щоб не допустити замерзання системи теплопостачання при позаштатній ситуації (покрокова інструкція)

До уваги організацій, що обслуговують будівлі з централізованою системою теплопостачання: порядок дій, щоб не допустити замерзання системи теплопостачання у разі позаштатної ситуації
Через суттєве похолодання в країні та на випадок виникнення надзвичайної ситуації внаслідок ворожих атак, кожна обслуговуюча компанія повинна бути готова в негайному порядку вжити технічних заходів, аби не дозволити будинковій системі теплопостачання вийти з ладу чи заморозитись у випадку тимчасового аварійного відключення тепла.
 
Якщо станеться надзвичайна ситуація, то на період ремонтних робіт, необхідних для відновлення постачання тепла, відповідальні особи обслуговуючої компанії зобов’язані злити (здренувати) воду в опалювальних системах, за умови, коли температура опустилась до мінус 3 і нижче градусів за Цельсієм.
 
У разі перебоїв зі зв’язком і неможливості узгодити дії з теплопостачальною компанією, рішення про злиття води в будинку приймає відповідальна особа обслуговуючої компанії самостійно та оперативно!
 
«Ця інформація як керівництво до дії стосується всіх обслуговуючих компаній, незалежно від форми їх власності чи форми управління будинком, в тому числі ОСББ, ЖБК. Ми проходимо цей опалювальний сезон в надзвичайно складних умовах і повинні бути готові реагувати на можливі виклики чітко й швидко, щоб не допустити поломок в системі», – прокоментував заступник голови Київської міської державної адміністрації Петро Пантелеєв.
 
ІНСТРУКЦІЯ
 
Персонал обслуговуючих організацій повинен:

1. Відключити (за наявності) обладнання теплового пункту.

2. Закрити засувки на вузлі приєднання системи теплоспоживання до теплових мереж:

- спочатку №1 на подавальному трубопроводі;

- потім на № 2 на зворотному трубопроводі.

3. Відкрити спусники на внутрішньобудинковій системі опалення та злити воду в дренажний приямок або інше передбачене для цього місце.

4. Відкрити крани для випуску повітря із будинкової системи опалення на горищі або технічному поверсі будинку.

5. Після стікання води із спусників – закрити крани для випуску повітря із системи опалення на горищі або технічному поверсі.
 
 

Підключення будинку відбуватиметься одразу після стабілізації ситуації за умови відповідного дозволу теплопостачальної компанії. 

 
Коментарі (0)