Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтолична Троєщина потребує «транспортної» допомоги
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столична Троєщина потребує «транспортної» допомоги

У Департаменті транспортної інфраструктури обговорили перспективи розвитку електротранспорту в місті Києві. Спеціалісти кажуть, що столичній Троєщині не вистачає сучасного місткого електротранспорту.

Троєщина відчуває недостачу в сучасному місткому електричному транспорті. Тоді я, наприклад,  житлові масиви Оболонь і Виноградар насичені тролейбусними маршрутами. Про це заявив керівник Департаменту транспортної інфраструктури Олександр Козловський, передає прес-служба КМДА.

«Як і в усьому світі, електротранспорт є пріоритетним напрямком розвитку міського транспорту. Особливо це актуально у тих районах міста, що не охвачені необхідною кількістю тролейбусних і трамвайних мереж. Наприклад, житлові масиви Оболонь і Виноградар насичені тролейбусними маршрутами, тоді як, скажімо, Троєщина відчуває недостачу в сучасному місткому електричному транспорті. Саме для цього ми розробляємо п’ятирічний план розвитку транспорту в місті Києві, щоб потім планомірно і виважено втілювати його в життя», – зазначив пан Козловський.
 
Примітно, у Департаменті транспортної інфраструктури обговорили перспективи розвитку електротранспорту в місті Києві. У ході дискусії між проектантами і представниками Департаменту транспортної інфраструктури було обговорено оптимізацію роботи тролейбусних і автобусних парків міста. Одним із напрямів роботи було визначено проектування і організацію тролейбусної лінії від проспекту Маяковського до Європейської площі. 
 
Крім того, активно обговорювалася організація тролейбусного кільця на малій кільцевій дорозі – щоб замкнути її від вулиць Перова до Братиславської, де можна було б за кільцем пустити тролейбусні і автобусні маршрути.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», з початком нового року боротьба з незаконним будівництвом у Києві вийшла на новий рівень. Місцева влада вдалася до анонсованих радикальних кроків. Однак, чи призведе це до вирішення проблемних питань найближчим часом?! – відповісти можна вже зараз.
 
Коментарі (0)