Троєщина відчуває недостачу в сучасному місткому електричному транспорті. Тоді я, наприклад, житлові масиви Оболонь і Виноградар насичені тролейбусними маршрутами. Про це заявив керівник Департаменту транспортної інфраструктури Олександр Козловський, передає прес-служба КМДА.
«Як і в усьому світі, електротранспорт є пріоритетним напрямком розвитку міського транспорту. Особливо це актуально у тих районах міста, що не охвачені необхідною кількістю тролейбусних і трамвайних мереж. Наприклад, житлові масиви Оболонь і Виноградар насичені тролейбусними маршрутами, тоді як, скажімо, Троєщина відчуває недостачу в сучасному місткому електричному транспорті. Саме для цього ми розробляємо п’ятирічний план розвитку транспорту в місті Києві, щоб потім планомірно і виважено втілювати його в життя», – зазначив пан Козловський.
Примітно, у Департаменті транспортної інфраструктури обговорили перспективи розвитку електротранспорту в місті Києві. У ході дискусії між проектантами і представниками Департаменту транспортної інфраструктури було обговорено оптимізацію роботи тролейбусних і автобусних парків міста. Одним із напрямів роботи було визначено проектування і організацію тролейбусної лінії від проспекту Маяковського до Європейської площі.
Крім того, активно обговорювалася організація тролейбусного кільця на малій кільцевій дорозі – щоб замкнути її від вулиць Перова до Братиславської, де можна було б за кільцем пустити тролейбусні і автобусні маршрути.
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», з початком нового року боротьба з незаконним будівництвом у Києві вийшла на новий рівень. Місцева влада вдалася до анонсованих радикальних кроків. Однак, чи призведе це до вирішення проблемних питань найближчим часом?! – відповісти можна вже зараз.