Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтолична влада заробить на рекламі у метро
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столична влада заробить на рекламі у метро

Київ вимагає додаткові надходження від реклами в метро. Сума отриманих коштів складе більше 200 тис. грн на рік.

Вищий господарській суд задовольнив касаційну скаргу Київської міської державної адміністрації та КП «Київський метрополітен» до компанії-оператора реклами на транспорті. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.  

Зокрема, суд вніс зміни до договору та зобов’язав компанію сплачувати за використання майна метрополітену для розміщення реклами за діючими тарифами. За розрахунками сума додаткових надходжень до бюджету від цього оператора складе приблизно 250 тисяч грн. на рік.

Як розповів  заступник голови КМДА – керівник апарату Олександр Пузанов, договір з цією компанією був укладений у 2007 році на доволі тривалий термін – 10 років. З 2007 року компанія сплачувала за користування майном київського метрополітену лише 6,9 тисяч гривень на місяць. Платити місту за діючими тарифами оператор відмовлявся.

Окрім того, зазначається, що річний план надходжень від реклами був виконаний ще у жовтні, коли місто отримало 105,3 млн. грн. від розміщення реклами. Від розміщення зовнішньої реклами надійшло 95,7 млн. грн., а від реклами на транспорті – 9,6 млн. грн. Це у 64 рази перевищує показник 2012 року, коли розміщення реклами на транспорті принесло місту лише 150 тис. грн.

Як повідомляла «Україна Комунальна», з вересня 2012 року в столиці діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Плату за розміщення зовнішньої реклами було середньозважено збільшено на 23%.

Так, раніше, наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн. на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону – 16 грн./м2 на місяць. При цьому для рекламодавця площа у метро обходиться майже в сотню разів дорожче – за прайсовою вартістю 1 м2 на дверях вагону коштує 1000-1500 грн. на місяць. Новий тариф складає відповідно 35 грн. та 150 грн./м2 на місяць.

 
Коментарі (0)