Рус Укр
ГоловнаКиївські будніТарифи ЖКГТретині киян «приписали» боргів за опалення та гарячу воду
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Третині киян «приписали» боргів за опалення та гарячу воду

3 10 тисяч столичних домогосподарств, тобто 31 відсоток киян, мають заборгованість за опалення і гарячу воду перед колишнім постачальником теплових послуг ПАТ «Київенерго».
3 10 тисяч столичних домогосподарств, тобто 31 відсоток киян, мають заборгованість за опалення і гарячу воду перед колишнім постачальником теплових послуг ПАТ «Київенерго», повідомляє Вечірній Київ.
 
Про це стало відомо після підписання мирової угоди між «Нафтогазом», КП «Київтеплоенерго» і ПАТ «Київенерго» та передачі від останнього до комунального підприємства електронної бази розрахунків киян, зокрема дебіторської заборгованості споживачів. Чи всі борги там реальні? Якщо є сумнів, де шукати правди? 
 
Департамент житлово-комунальної інфраструктури КМДА на вимогу депутатів Київради має підготувати інструкцію-роз’яснення для киян щодо того, де, як і коли можна зробити звірку показників лічильників із нарахуваннями у платіжках та підписати відповідні акти. 
 
- Сьогодні весь Київ переймається звірками. Про неправильні нарахування говорять у кожній маршрутці і в кожному ліфті. Навіть у ліфті мерії зустрів громадянку, яка прийшла скаржитися: твердить, що ніколи не мала заборгованості, справно платила, а отримала платіжку з 8 тисячами боргу. Люди не довіряють нарахуванням, а тому припинили платити, бо вважають, що якщо хоч одну платіжку заплатив за новим рахунком – значить, визнав борг. Треба максимально кинути всі сили на звірку. І «Київтеплоенерго» має бути в цьому зацікавлене, бо гроші підуть до нього тільки після якісної звірки і справедливих нарахувань, - вважає секретар Постійної комісії Київради з питань ЖКГ і ПЕК Олег Костюшко. 
 
Допоки інструкцію ще пишуть, фінансовий директор КП «Київтеплоенерго» Катерина Саркісова розповіла, що треба робити киянам, які сумніваються щодо нарахувань «Київенерго». 
 
- Як відбувається цей процес? Людина приходить в «Центр комунального сервісу» і робить заявку на звірку показників лічильників. Заявка передається на опрацювання в абонслужбу «Київтеплоенерго», зокрема в РТМ на місцях. Звідти приходить спеціаліст, проводить звірку, і заявник отримує документ-підтвердження про стан показників приладів обліку у його квартирі. Потім людина отримує фінальний документ, про перерахунок, тобто про те, вона винна чи їй винні (якщо є переплата). Під ним має підписатися співробітник «Центру комунального сервісу», у якого є офіційна довіреність від «Київтеплоенерго». 
 

За словами пані Саркісової, абонслужби «Київтеплоенерго» в районах, тобто при РТМах, загалом налічують сімсот працівників, які мають право на зняття показників лічильників, прийом заявок на їх повірку тощо, і несуть відповідальність за це.  

 
Коментарі (0)