Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГОпалювальний сезон 2023-2024У Києві відзвітували про подачу тепла та гарячої води
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

У Києві відзвітували про подачу тепла та гарячої води

У столиці сьогодні більше сотні споживачів залишились без гарячої води та/або опалення. У «Київенерго» таку ситуацію пояснюють пошкодженнями на тепломережах та плановими відключеннями.

У Києві станом на сьогоднішній ранок без гарячого водопостачання та/або централізованого опалення залишилось 111 споживачів. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі ПАТ «Київенерго».

У компанії зазначають, що серед причин відключення гарячої води та/або опалення – пошкодження теплових мереж, які знаходяться на балансі «Київенерго» та планові відключення.

«Ліквідацією пошкоджень займаються аварійно-відновлювальні бригади «Київенерго». Компанія ліквідовує пошкодження в опалювальний період на мережах опалення не більше ніж за добу, а на мережах гарячого водопостачання не більше трьох діб. В період з 6:00 02.11.2015 р. по 6:00 03.11.2015 р. в результаті усунення 40 пошкоджень підключено 182 споживача», - зазначають в «Київенерго».

Натисніть для збільшення

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, у столичних будинках встановлюють вузли обліку теплоенергії, а також витратоміри і обчислювачі на них. У «Київенерго» зазначають, що облік теплової енергії за показаннями лічильника – це найбільш цивілізований та прозорий спосіб взаємовідносин між постачальником послуг та споживачем.

 
Коментарі (0)